Gå til innhold

hybel - dele kjøkken og bad...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å leie ut hybler sånn at gutt og jente må dele kjøkken og bad? Bør det være samme kjønn som deler dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Trondheim boer
Skrevet

Jeg har bodd på mange forskjellige hybler. Har vært helt greit å dele med det andre kjønn. Men det kommer vel an på beboerne, hva de mener.

Skrevet

Det er jo veldig vanlig at gutter og jenter deler bad og kjøkken.

Jeg personlig (jente) ville aldri leid en hybel hvor jeg måtte dele bad med en fremmed gutt.

Så tja.. tror du vil finne leieboere uansett hvordan du leier ut.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe. Har selv bodd på hybel og delt oppholdsrom, kjøkken og bad med en gutt. Han var ikke flink til å vaske opp eller vaske badet.

Kommer jo an på de som skal leie hva de synes er greit da.

Skrevet

Det kommer vel litt an på personene da. Har delt både med gutter og jenter, begge alternativene gikk kjempebra.

Skrevet

Jeg har bodd i kollektiv to ganger, og bare sammen med gutter. Gjorde ikke meg noe å være eneste jenta :) Altså; i begge kollektivene var det én gutt jeg kjente fra før. Og henholdsvis to og en jeg ikke kjente fra før. Men ble godt kjent og det var ikke noe problem!

Gjest ikke signatur da
Skrevet

Jeg delte en gang bad og kjøkken med en mann som da var 20 år eldre enn meg. Det gikk fint, men jeg ville nok heller delt med en jente på min alder.

Skrevet

Jeg har noen skolehybler og der deler de bad og kjøkken. Det har aldri vært noe problem.

Skrevet

Så lenge det er lås på baderomsdøra så bør vel det være greit.

amerikafareren
Skrevet

Det er ingenting som tilsier at det bør, men noen kan kanskje ønske det. Det er ikke utleiers sitt problem så bare lei ut til de som ønsker å leie uansett kjønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...