Gå til innhold

Jepp, hva var det jeg sa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Han sier at partiet også vil bli brukt som informasjonsapparat for å hjelpe innvandrere til å finne fram i det norske regelverket."

Jeg tror jeg vet hvilke regelverk det snakkes om.

Parti:makt:penger:bråk.

Dette skal bli et skoleeksempel på splid innad.

Keinsteinspådom.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128621

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Keinstein - nå synes jeg det har gått hakk i plata på deg...

Skrevet

Jeg er mer interessert i hva du mener om saken.

Skrevet

Jeg liker ikke partier som er rene interesseorganisasjoner, det være seg Arbeiderpartiet, KrF, Pensjonistpartiet, Kystpartiet eller Senterpartiet....så....da gjenstår Høyre, Venstre. RV, SV, Fremskrittspartiet og Kommunistene.

DET hadde blitt et spennende valg! :)

Skrevet

Jeg liker ikke partier som er rene interesseorganisasjoner, det være seg Arbeiderpartiet, KrF, Pensjonistpartiet, Kystpartiet eller Senterpartiet....så....da gjenstår Høyre, Venstre. RV, SV, Fremskrittspartiet og Kommunistene.

DET hadde blitt et spennende valg! :)

Er for så vidt enig.

Situasjonen i Oslo er spesiell. 40-50 000 muslimer kontrollert av moskeen er en formidabel makt.

Skrevet

Er for så vidt enig.

Situasjonen i Oslo er spesiell. 40-50 000 muslimer kontrollert av moskeen er en formidabel makt.

Klart du er enig -jeg er jo et fornuftig menneske ;)

Gjest slipp inn flere
Skrevet

De kommer til å ta over alt til slutt, bare vent!

Formerer seg i rottefart gjør de også, men det blir for rasistisk å komme med en sånn slengbemerkning, så det trekker jeg tilbake. ;)

Slipp inn flere og kjør landet ad dundas. Nå er det søskenbarngjenforening, tante-onkel-gjenforening, bestefedre, tremeninger osv osv. Hadde det vært opp til meg hadde gjenforeningene kun innbefattet mor+far+barn.

Skrevet

Men det er jo et godt spørsmål/poeng, da.

"..................................."

Skrevet

Jeg er mer interessert i hva du mener om saken.

Hva jeg mener om saken? Hm... jeg mener igrunnen det at innvandrere burde jenke seg etter det landets lover og regler der de bor. At et land ikke er tjent med så mange partier som man har i Norge. At det hadde vært bedre å fått innvandrere med i de allerede eksisterende partiene og satt forkus på invandrerinteresser innenfra, istedenfor å legge press fra en eller annen utside...

Men det er nå engang slik her til lands at alle som vil kan lage seg et politisk parti...

Kanskje det er dette siste det er noe galt med...?

Men igjen: Ytringsfrihet og demokrati tillater ingen ting annet. Og det er betenkelig hvis man skal prøve å begrense det, sett fra vårt frie, demokratiske lands perspektiv.

Vanskelig å gi et entydig svar.

Hva mener du om saken?

Skrevet

Hva jeg mener om saken? Hm... jeg mener igrunnen det at innvandrere burde jenke seg etter det landets lover og regler der de bor. At et land ikke er tjent med så mange partier som man har i Norge. At det hadde vært bedre å fått innvandrere med i de allerede eksisterende partiene og satt forkus på invandrerinteresser innenfra, istedenfor å legge press fra en eller annen utside...

Men det er nå engang slik her til lands at alle som vil kan lage seg et politisk parti...

Kanskje det er dette siste det er noe galt med...?

Men igjen: Ytringsfrihet og demokrati tillater ingen ting annet. Og det er betenkelig hvis man skal prøve å begrense det, sett fra vårt frie, demokratiske lands perspektiv.

Vanskelig å gi et entydig svar.

Hva mener du om saken?

At det er et skritt vekk fra integrering. At det danner seg sterkere tendenser til å skape paralellsamfunn. Hver gang innvandrere skal ha "noe eget", så er det tegn på at grupper fjerner seg enda mer. Og det er innvandrere selv som vil det.

60% av de som har vært her i 5 år er uten arbeid, da er det jobbsøking, etablering av arbeidsplasser og utdanning de trenger hjelp til fra et slikt parti/organisajon. F eks opplysning om hvilke plikter de har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...