Gå til innhold

Ei gammel venninne fra barne/ungdomsårene...

Anbefalte innlegg

Gjest rådvill og usikker
Skrevet

Var hos henne da hun inviterte meg hjem til henne. Vi snakket til langt på natt og fant skikkelig tonen, det var sååå hyggelig og vi ble enige om at dette må vi jo gjøre igjen og det vil jeg jo absolutt. Har lyst til å holde kontakten med henne.

Vi har det litt kaotisk her pga oppussing av kjøkkenet og kommer til å ha det slik en stund til, men nå begynner det å bli litt lenge siden jeg var hos henne for at dette ikke skal gli helt ut burde jeg vel invitere henne eller finne på noe sammen med henne?? Hvor lenge etter jeg var hos henne burde jeg ha invitert eller funnet på noe med henne? Vil ikke virke masete heller, er veldig redd for å trenge meg på andre...

Hun er alenemor til to barn på 1 og 9. jeg har en sønn på 6 1/2 og er gift... Hvordan gjør man egentlig dette. Litt vanskelig å blande inn min mann kanskje...

Håper på mange kloke svar, vil så gjerne gjøre det riktige! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest hold kontakten
Skrevet

Det høres ut som at tiden er inne nå. Hvor lang tid som går mellom besøkene kommer vel an på hvor lyst man har til å treffe personen igjen? Jeg ville ringt og avtalt å møtes på en kafe eller noe. Kanskje forklare kaoset hjemme?

Etter kafe besøket, dvs neste gang innviterer du henne hjem til deg og dine inkl din mann ja :)

Mitt forslag bare....

Gjest rådvill og usikker
Skrevet

Det høres ut som at tiden er inne nå. Hvor lang tid som går mellom besøkene kommer vel an på hvor lyst man har til å treffe personen igjen? Jeg ville ringt og avtalt å møtes på en kafe eller noe. Kanskje forklare kaoset hjemme?

Etter kafe besøket, dvs neste gang innviterer du henne hjem til deg og dine inkl din mann ja :)

Mitt forslag bare....

Ja, tiden er vel inne nå. Hva med å spandere pizza på henne og barna. Er det litt vel drøyt? Vet hun har dårlig råd...

Kanskje hun oppfatter det som en fornernelse? Tenkte siden jeg ikke kan invitere henne hjem i kaoset, hadde jo laget middag til henne...

Gjest hold kontakten
Skrevet

Ja, tiden er vel inne nå. Hva med å spandere pizza på henne og barna. Er det litt vel drøyt? Vet hun har dårlig råd...

Kanskje hun oppfatter det som en fornernelse? Tenkte siden jeg ikke kan invitere henne hjem i kaoset, hadde jo laget middag til henne...

Ikke drøyt i det hele tatt!! Bare si at du vil spandere pizza ute siden du ikke får laget hjemme. Kjempekoselig det :)

Gjest rådvill og usikker
Skrevet

Ikke drøyt i det hele tatt!! Bare si at du vil spandere pizza ute siden du ikke får laget hjemme. Kjempekoselig det :)

Kanskje jeg skal gjøre det da... :-)

Takk for svar!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...