petra_85 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei. Jeg er en jente på 21 år gammel. Ventet mensen nå i uke 35. Var på reisefot hele torsdagen, å da merket jeg litt ubehag i magen, men tenkte at dette var for at jeg ikke hadd spist og for at jeg stresset. På torsdagskvelden hadde jeg sex, men måtte avbryte pga. forferdelige smerter som jeg tenkte var menssmerter og etter sexen merket jeg at det var litt blod på dopapiret når jeg tørket meg. så jeg trodde jeg hadde fådd mensen. men da jeg våknet dagen etterpå blødde jeg ikke lengere. Hadde sex på fredagen, men blødde ikke i det hele tatt. Lørdag begynte jeg likevel å blø under samleie. å denne gangen blødde jeg ganske mye, friskt blod. men det stoppet etter ca. 10 min og kom ikke tilbake igjen. Tok en angrepille tidligere på lørdagen. Jeg har aldri vært gravid så jeg har aldri tatt abort. Var til legen å ble testet for klamydia, men har ikke fått svar ennå. Så det jeg lurer på er hvorfor mensen kom, og forsvant igjen. ? Har det noe å si på blødningene om jeg tok angrepille når jeg allikevel ventet mensen selv om mensen var for sen? Er redd for at jeg er gravid, eller kanskje har en betennelse i eggstokkene eller noe grunnet at jeg muligens har klamydia å mest sannsynelig har hatt det lenge.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244368-mensen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
arsj1365381012 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei! Skjønner du er bekymret...jeg vet at klamydiainfeksjon kan gi blødningsforstyrrelser som symptom,slik du sier du har hatt. Dersom du har betennelse i eggstokkene pga en slik infeksjon kan du få menslignendesmerter i magen, evt også feber. Det skal ikke ta lang tid før prøvesvaret kommer, og det er viktig at en slik infeksjon blir behandlet.Personlig syns jeg det høres ut som du har en infeksjon, etter det du beskriver, men det må selvsagt bekreftes ved en prøve.Ellers vil en graviditetstest etter få dager kunne påvise om du er gravid. 5.års medisinstudent 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244368-mensen/#findComment-1899988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.