Gå til innhold

Overvekt og det å være attraktiv.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nøffgakkmøbææ

em..enten er du mye krtere enn du sier, eller så veier du mer.

synes det hørtes veldig greit ut jeg:)

men: det er lov å trene og spise sunt fordi man ikke prøver å være tynn. og det gjør kanskje du?

jeg ar en ting å si: litt styrketrening.

smak og behag, men jeg ville nok heller lurt deg med hjem nå enn før.

altså, kjæresten min veier 8 kilo mindre enn deg og er vel 8-9 cm lavere. det går opp i opp m andre ord.

og han er megakjekk. av typen jenter sikler daglig på han- og det er ikke noe jeg innbiller meg. og de kommenterer spesilt kroppen som er relativt godt trent, så slapp av: så lenge du tar vare på kroppen din med litt trening og normal mat så har du kun fryd i fremtiden.

Gjest foretrekker anonymitet i dag

Mannen min er 1.87 og veier ca 100 kilo. Jeg synes han er flott, men han vil gjerne går ned noen kilo, til kanskje rundt 95.

Jeg synes menn av den kaliber du (og min mann) er - er flotte!

Han veier 20 kg mer enn mannen min, som er like høy, og jeg tror bok ikke jeg i utgangspunktet hadde blitt tiltrukket av en av ditt kaliber, nei.

Men jeg hadde nok fortsatt å være tiltrukket av min om han hadde lagt på seg 20 kg :)

Annonse

Hm, du kan da umulig være feit - min partner er 1,86 og noen-og-80 kilo, og han er veltrent og slank. Under 70 kilo med din høyde er jo ganske magert...

Les innlegget en gang til.

Han var 70 kg da han var syk. Nå er han 90+ (selv om det heller ikke er spesielt feit når en er såpass høy).

Les innlegget en gang til.

Han var 70 kg da han var syk. Nå er han 90+ (selv om det heller ikke er spesielt feit når en er såpass høy).

Jeg fikk med meg begge de to tingene første gang ja. Ergo skrev jeg at 90+ ikke var så fryktelig mye, og at det han veide da han var syk må ha vært i minste laget.

Trodde det var en normal vekt på en som er 1.84. Du er jo tross alt mann.

Så jeg kan ikke tenke meg at du er fet?

Jeg hadde vel heller ungått deg om du hadde veid 70 kilo. Liker ikke tynne menn, men heller ikke overvektige. Normale liker jeg og mener du er i den kategorien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...