Gå til innhold

Steve Irvin er død

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• flisa

3

• Hawkwind

3

• keinstein

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var faktisk ganske sjokkerende ja! En sånn som man tror overlever alt..

hare1365380455
Skrevet

Det var faktisk ganske sjokkerende ja! En sånn som man tror overlever alt..

Han levde farlig, men så skulle denne fisken stikke ham rett i hjertet...

Skrevet

Det var vel ikke uventet - jeg ville ikke satt mye penger på at han skulle bli 90 år. Tullete fyr.

Skrevet

Er ikke det minste forbauset, rart han har levd så lenge spør du meg. Mannen var jo ikke riktig klok!

Men trist for familien er det selvfølgelig!

Gjest this is a signature
Skrevet

Bombe liksom..

Må nesten le når jeg tenker på den tegneserien på MadTV omhandlende Irwin..et ble jo sant til slutt...:)

Gjest Persille
Skrevet

Men når han først skulle dø - så var det bra det skjedde i hans rette element da, når han var på topp og trivdes som best.

Det hadde ikke vært helt ham å dø av hjerteinfarkt eller noe...

Men trist er det! Maken til engasjert og entusiastisk mann skal man lete lenge etter...

Skrevet

Jeg mente å høre for en god stund siden at han allerede var død.. har sett mange programmer, og det er rart at livet han sikke gikk tapt tidligere.

Skrevet

Han døde i allefall mens han opplevde det han likte.

Jeg har alltid synes slike rokker er ekle, og nå synes jeg de er enda eklere.

Skrevet

Ikkje så uventa for hans del, og som eventyrar som han var var han nok på ein måte budd på at det ein dag kunne gå galt? Uflaks med den fisken, da, at den traff så veldig feil.

Men det er trist for familien. Han hadde jo små barn, som nok helst ville hatt han hos seg i mange, mange år til.

Jaja, litt kynisk sagt kan ein jo seie at dei i det minste slipp å bli utsette for fare no da, han tok jo med babyen sin inn til krokodilla ein gong :-/

Skrevet

Ikkje så uventa for hans del, og som eventyrar som han var var han nok på ein måte budd på at det ein dag kunne gå galt? Uflaks med den fisken, da, at den traff så veldig feil.

Men det er trist for familien. Han hadde jo små barn, som nok helst ville hatt han hos seg i mange, mange år til.

Jaja, litt kynisk sagt kan ein jo seie at dei i det minste slipp å bli utsette for fare no da, han tok jo med babyen sin inn til krokodilla ein gong :-/

Er ikke mora like vågal da?

Skrevet

Er ikke mora like vågal da?

Overhodet ikke. Hun jobbet sammen med ham, men hun gjorde ikke de samme sprellene som han gjorde.

"..........................................."

Skrevet

Utrolig at den gærningen der levde så lenge som han gjorde.

Skrevet

Synd. Man kan nok kalle fyren for dumdristig, gal etc, men ingen kan benekte hverken hans kunnskaper og respekt for de farlige dyrene han jobbet med, eller hva han og kona (og resten av autralia zoo) har gjort for å bevare truede dyrearter og å øke folks bevissthet om dette.

Og husk at tv-programmene var/er show, og at hele prosessen rundt dette var mye tryggere og mindre idiot-oppførsel enn det presenteres som. Fyren visste hva han drev med, og måten han døde på var nærmest å betrakte som en "freak accident".

"............................................"

Skrevet

Dette sorterer vel i kategorien "svært lite sjokkerende dødsfall".

Gjest cerruti 1881
Skrevet

Han levde farlig, men så skulle denne fisken stikke ham rett i hjertet...

Synes det er kjempe trist jeg. Han har spredt mye glede gjennom programmene sine. Tenker på familien hans og hele teamet rundt.

Nei, dette var virkelig kjipt.

Skrevet

Synes det er kjempe trist jeg. Han har spredt mye glede gjennom programmene sine. Tenker på familien hans og hele teamet rundt.

Nei, dette var virkelig kjipt.

Det hadde nesten vært bedre om han tilslutt ble drept av en krokodille, og ikke i en slik usannsynlig hendelse som dette.

"......................................"

Skrevet

Det hadde nesten vært bedre om han tilslutt ble drept av en krokodille, og ikke i en slik usannsynlig hendelse som dette.

"......................................"

Det er sikkert vondere å bli drept av en krokodille?

Skrevet

Det er sikkert vondere å bli drept av en krokodille?

Utvilsomt. Men det er jo i utgangspunktet farligere å styre med krokodiller enn det han gjorde når han ble drept :-)

"........................................."

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er vel alltid trist når noen dør.

Men jeg er imponert over at den tullingen klarte å holde seg i live så lenge.

Og enda godt at han ikke klarte å få et av barna sine drept samtidig. Nå regner jeg med at de har en viss mulighet til å vokse opp...

Jeg har sjelden blitt så provosert som den gangen de viste at han holdt babyen sin etter hendene slik at beina dens bare var en snau meter unna gapet på en diger krokodille!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...