flisa Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128653 "den nygifte", stakkar.... jeg gjør ikke det. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Nei, hvorfor skulle det være meningen? Ikke gjør jeg det, og ikke synes jeg artikkelen innbyr til medlidenhet. 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Nei, hvorfor skulle det være meningen? Ikke gjør jeg det, og ikke synes jeg artikkelen innbyr til medlidenhet. bra hehe 0 Siter
NeaNoor Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 bra hehe I allefall ikke synd på Toska-gutten, som er lovet 2 millioner poser M&M.. 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 I allefall ikke synd på Toska-gutten, som er lovet 2 millioner poser M&M.. TENK så kvalmt! 0 Siter
EllaJo Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 æsj, nei. Synes de folka der er så utrolig kvalme å se på... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 TENK så kvalmt! Kvalmt? Usj. Informasjons- og markedsansvarlig ved Munch-museet var visst ikke videre begeistret for ideen. "Man vil jo sannsynligvis dø av så mye sjokolade". Om du spiser alt selv og alt på en gang, vil du sannsynligvis det, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.