Gå til innhold

Få frem krøllen i håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke direkte krøller, men når håret får lufttørke og jeg ikke børster det, men bare lar det henge så får jeg nesten korketrekkere foran! Dette skulle jeg gjerne forsterket litt, men hvordan?! Krølltenger og sånt gidder jeg ikke, men det skal finnes noen produkter (shampoo eller noe sånt) som skal få frem krøllen i håret? Eller er det bare humbug?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har fall i håret, slik som deg, bare litt mer krøller.

Og jeg synes krøllene forsterkes av KMS sine produkter, curl up.

Sjampo, balsam og en spray du har i fuktig hår.

Og det finnes sikkert andre gode produkter også, for KMS er jo dyrt da *venter spent på resten av tråden*

hare1365380455
Skrevet

Det er vel bra med litt hårskum i håret da tror jeg. :)

Skrevet

Jeg har masse krøller som jeg alltid sletter ut. Men de to gangene i året jeg velger å ikke slette det, bruker jeg Redken Fresh Curls- serien. Nå har jeg så mye krøller at jeg ikke vet om jeg får _mer_ av å bruke de produktene, men de tilfører i allefall fuktighet til håret, slik at håret ikke faller sammen og krøllene blir mer spenstige.

Annonse

Skrevet

Jeg tar Clynol hårskum i vått hår og lar det tørke. Når det er tørt kammer jeg forsiktig i det slik at det ikke blir så stivt. Dette gjør jeg for å framheve fallet mitt som jeg er fornøyd med å ha fått de siste årene :)

Skrevet

Jeg fikk brått litt krøller (ikke korketrekkere, da...) da jeg skiftet frisyre fra langt, og rett klippet nederst, til oppklippede lengder.

Skrevet

Jeg fikk brått litt krøller (ikke korketrekkere, da...) da jeg skiftet frisyre fra langt, og rett klippet nederst, til oppklippede lengder.

Jeg har alltid hatt fall i håret, men kan ikke huske jeg har hatt korketrekkere akkurat! :o) Har oppklippet foran der korketrekkerne er. Skulle gjerne hatt dem enda mer markert, liker det godt.

Skrevet

Hmmm... Skal til frisøren på onsdag, kanskje de har noe jeg kan prøve? :o) Gøy med no' nytt!

Jeg er nærmest blitt avhengig av dette produktet til mine uregjerlige krøller. ;)

Bare så forbanna irriterende at www.lookfantastic.com er bannlyst av tollen om dagen. :(

Skrevet

Jeg har alltid hatt fall i håret, men kan ikke huske jeg har hatt korketrekkere akkurat! :o) Har oppklippet foran der korketrekkerne er. Skulle gjerne hatt dem enda mer markert, liker det godt.

Kan skrive under på at en klipp kan få frem krøllene.

Jeg har alltid hatt laangt, tungt, tykt og slett hår. Da jeg for noen år siden klippet det og tynnet det ut, fikk jeg masse krøller. Bare krøller. Angrer litt på den klippen i dag, gitt. :)

Skrevet

Vet ikke om du har hel lengde eller oppklippet hår, tungt eller lett hår.

Du kan jo klippe det litt opp (ikke for mye, da har det lett for å bli tynt og pistrete). Hør med frisøren om h*n kan lette det ved å klippe det opp littegrann. Da blir det mye lettere å få frem fall/krøller. Men dette blir jo selvsagt din vurdering, og alt etter hvilken frisyre du har.

Ta litt skum i halvtørt (håndletørret) hår, _knip_ det i, og knip dermed frem krøllene. Finn på noe annet en stund :-), og fortsett med litt mer skum, og mer kniping. Fordel itt skum i hendene, ta tak i spissene, og knip/krøll dem oppover mot hårfestet. Går så fint, så :-)

Bruker du et skum som ikke er for stivt (f.eks High Hair fra Wella), blir heller ikke håret så stivt av du trenger børste det etterpå. Ønsker du likevel å gre igjennom det, gre lett med fingrene.

Annonse

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har verdens strieste hår, men frisøren ga meg et produkt som faktisk fikk fram krøller i håret mitt også! Husker ikke hva det heter, men det var en firkantet flaske fra wella Sp. Man sprayer det i vått hår, og så føner man det på "lav fart" mens man klemmer fram krøllene. :)

Skrevet

Vet ikke om du har hel lengde eller oppklippet hår, tungt eller lett hår.

Du kan jo klippe det litt opp (ikke for mye, da har det lett for å bli tynt og pistrete). Hør med frisøren om h*n kan lette det ved å klippe det opp littegrann. Da blir det mye lettere å få frem fall/krøller. Men dette blir jo selvsagt din vurdering, og alt etter hvilken frisyre du har.

Ta litt skum i halvtørt (håndletørret) hår, _knip_ det i, og knip dermed frem krøllene. Finn på noe annet en stund :-), og fortsett med litt mer skum, og mer kniping. Fordel itt skum i hendene, ta tak i spissene, og knip/krøll dem oppover mot hårfestet. Går så fint, så :-)

Bruker du et skum som ikke er for stivt (f.eks High Hair fra Wella), blir heller ikke håret så stivt av du trenger børste det etterpå. Ønsker du likevel å gre igjennom det, gre lett med fingrene.

Har halvlangt (nesten ned til bh'n på ryggen), litt oppklippet hår, litt tykt og tungt er det nok.

Hm - må prøve noen av disse krølle-produktene ja, bare for gøy om ikke annet! :o)

Skrevet

Jeg er nærmest blitt avhengig av dette produktet til mine uregjerlige krøller. ;)

Bare så forbanna irriterende at www.lookfantastic.com er bannlyst av tollen om dagen. :(

eBay...

:-)

Skrevet

Har halvlangt (nesten ned til bh'n på ryggen), litt oppklippet hår, litt tykt og tungt er det nok.

Hm - må prøve noen av disse krølle-produktene ja, bare for gøy om ikke annet! :o)

Ja, kjempegøy med litt variasjon!

Lykke til med å lokke frem krøllene :-)

Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale KMS sine Curl Up produkter(som også Shira12 gjør), selv om de er dyre lager de flotte krøller og korketrekker av mitt hår, som i utgangspunktet har mer fall en direkte krøller. Jeg bruker sjampoen også tar jeg i produktet Curlig Balm etterpå, og det lager krøller med en gang :o)

Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale KMS sine Curl Up produkter(som også Shira12 gjør), selv om de er dyre lager de flotte krøller og korketrekker av mitt hår, som i utgangspunktet har mer fall en direkte krøller. Jeg bruker sjampoen også tar jeg i produktet Curlig Balm etterpå, og det lager krøller med en gang :o)

Kult! *Noterer ned produktnavn*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...