Gå til innhold

Få frem krøllen i håret?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale KMS sine Curl Up produkter(som også Shira12 gjør), selv om de er dyre lager de flotte krøller og korketrekker av mitt hår, som i utgangspunktet har mer fall en direkte krøller. Jeg bruker sjampoen også tar jeg i produktet Curlig Balm etterpå, og det lager krøller med en gang :o)

Hvor får en kjøpt disse KLM-produktene?

Skrevet

Frisøren vår sier det finnes en shampoo som skal fremheve krøller i håret.

Prøvde på mellomsøster, men hun har masse krøller uansett...

Skrevet

Jeg bruker "curls rock" fra Tigi og er veldig fornøyd med de produktene. Har naturlige krøller, men får lange korketrekkere når jeg bruker disse produktene =)

Skrevet

jeg bruker loreal professional, shine curl shampoo... jeg syns den er bra.

Skrevet

Hvor får en kjøpt disse KLM-produktene?

Jeg kjøpte de hos frisør som ikke er i noen kjede, så jeg kan ikke nevne noen spesifikk. Men jeg har inntrykk av at veldig mange frisører fører KMS, så det er nok best å ringe eller gå innom en frisørsalong.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...