flisa Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Melodi Grand Prix: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128649 Det skal bl godt å slippe denne mannen som snakker som om han har munnen full av dialekter og onde stikk til alle og enhver. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 He he. Kan være greit med litt fornyelse på denne fronten der. Selv om GP sikkert blir like kjedelig å se på uansett da. 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 He he. Kan være greit med litt fornyelse på denne fronten der. Selv om GP sikkert blir like kjedelig å se på uansett da. Men en fin unnskyldning til å få stua aleine med masse godteri! 0 Siter
Gjest Branonym Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Ja hurra for det, selv om jeg sjelden ser GP. Klyser trenger vi ikke! 0 Siter
Gjest liede Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Tvert imot. Uten Jostein er det nesten ikke vits å se på! For en dag! Jahn Teigen flytter til Sverige, Steve er død og nå dette! Nå står ikke verden til Påske. 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Tvert imot. Uten Jostein er det nesten ikke vits å se på! For en dag! Jahn Teigen flytter til Sverige, Steve er død og nå dette! Nå står ikke verden til Påske. men jeg er jo her! 0 Siter
Gjest liede Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 men jeg er jo her! hehe.. Ja, takk for det gudskjelov! 0 Siter
Peppita Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Kjenner faktisk svensker som ser på GP på norsk kanal nettopp får å høre på alt det rare denne mannen klare å lirke ut av seg om deltakerne. GP blir ikke det samme, et tap 0 Siter
tonie Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg synes det er kjempetrist, jeg! JP var en av hovedgrunnene til at jeg så på Grand Prix. Nå blir det vel et sånt snilt jatteprogram som man bare gjesper av. Vedder en tier på at søte, men akk så kjedelige Katrine Moholt får jobben. Da må vi regne med en masse hva føler du nå-pjatt, og tårer og klem og kos og sånn. Og for å være skikkelig gærne leier de sikkert inn homsepatruljen for å kommentere kjolene. Gjesp... 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Jeg synes det er kjempetrist, jeg! JP var en av hovedgrunnene til at jeg så på Grand Prix. Nå blir det vel et sånt snilt jatteprogram som man bare gjesper av. Vedder en tier på at søte, men akk så kjedelige Katrine Moholt får jobben. Da må vi regne med en masse hva føler du nå-pjatt, og tårer og klem og kos og sånn. Og for å være skikkelig gærne leier de sikkert inn homsepatruljen for å kommentere kjolene. Gjesp... Jeg vi ha Jan-Erik Larsen! 0 Siter
tonie Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg vi ha Jan-Erik Larsen! Å herregud...Vi har jammen forskjellig smak når det gjelder programledere! Han er nok bortimot den verste jeg vet. Helt manisk, jo. Jaja:-) *mildt hoderystende* 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg vi ha Jan-Erik Larsen! JAaaaaa!!! Han er jo råmorsom! Han vil vi ha! Kan vi skrive en ønskemail til NRK tro? 0 Siter
Dory Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Enig! En gledens dag:) Jeg synes rett og slett at han mobbet, og gav signaler til barn at mobbing var ok. 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Å herregud...Vi har jammen forskjellig smak når det gjelder programledere! Han er nok bortimot den verste jeg vet. Helt manisk, jo. Jaja:-) *mildt hoderystende* han er hysterisk morsom 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 JAaaaaa!!! Han er jo råmorsom! Han vil vi ha! Kan vi skrive en ønskemail til NRK tro? Det burde vi gjøre 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Enig! En gledens dag:) Jeg synes rett og slett at han mobbet, og gav signaler til barn at mobbing var ok. Enig - man fikk inntrykk av at han hatet MGP -og det blir jo for dumt.... 0 Siter
tonie Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 han er hysterisk morsom Ikke litt krampe, liksom...? Da er du sikkert vill etter hun skrævla fra alle reklamefilmene også? :-) 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Ikke litt krampe, liksom...? Da er du sikkert vill etter hun skrævla fra alle reklamefilmene også? :-) STEMMER - Vivi er min helt Jeg må skyte inn - at SÅNN er hele familien min -vi var 21 stykk i går - skal si skravla gikk! *LOL* 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Ikke litt krampe, liksom...? Da er du sikkert vill etter hun skrævla fra alle reklamefilmene også? :-) Hun med "Gardinene te a' Hjørdis" - hun er HERLIG! Og jeg tenker på Flisa hver eneste gang jeg ser eller hører henne på tv'n! ) 0 Siter
Prozak Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Han var jo det eneste som var _litt_ intelligent og underholdende ved denne ytterst patetiske farsen. ".........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.