Gå til innhold

Hurra -vi skal få slippe den slemme mannen :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest blomsterløk
Skrevet

He he.

Kan være greit med litt fornyelse på denne fronten der.

Selv om GP sikkert blir like kjedelig å se på uansett da.

Skrevet

He he.

Kan være greit med litt fornyelse på denne fronten der.

Selv om GP sikkert blir like kjedelig å se på uansett da.

Men en fin unnskyldning til å få stua aleine med masse godteri! :)

Gjest Branonym
Skrevet

Ja hurra for det, selv om jeg sjelden ser GP.

Klyser trenger vi ikke!

Skrevet

Tvert imot. Uten Jostein er det nesten ikke vits å se på!

For en dag! Jahn Teigen flytter til Sverige, Steve er død og nå dette! Nå står ikke verden til Påske.

Skrevet

Tvert imot. Uten Jostein er det nesten ikke vits å se på!

For en dag! Jahn Teigen flytter til Sverige, Steve er død og nå dette! Nå står ikke verden til Påske.

men jeg er jo her! :)

Skrevet

Kjenner faktisk svensker som ser på GP på norsk kanal nettopp får å høre på alt det rare denne mannen klare å lirke ut av seg om deltakerne.

GP blir ikke det samme, et tap :(

Skrevet

Jeg synes det er kjempetrist, jeg! JP var en av hovedgrunnene til at jeg så på Grand Prix. Nå blir det vel et sånt snilt jatteprogram som man bare gjesper av. Vedder en tier på at søte, men akk så kjedelige Katrine Moholt får jobben. Da må vi regne med en masse hva føler du nå-pjatt, og tårer og klem og kos og sånn. Og for å være skikkelig gærne leier de sikkert inn homsepatruljen for å kommentere kjolene. Gjesp...

Skrevet

Jeg synes det er kjempetrist, jeg! JP var en av hovedgrunnene til at jeg så på Grand Prix. Nå blir det vel et sånt snilt jatteprogram som man bare gjesper av. Vedder en tier på at søte, men akk så kjedelige Katrine Moholt får jobben. Da må vi regne med en masse hva føler du nå-pjatt, og tårer og klem og kos og sånn. Og for å være skikkelig gærne leier de sikkert inn homsepatruljen for å kommentere kjolene. Gjesp...

Jeg vi ha Jan-Erik Larsen!

Skrevet

Å herregud...Vi har jammen forskjellig smak når det gjelder programledere! Han er nok bortimot den verste jeg vet. Helt manisk, jo.

Jaja:-) *mildt hoderystende*

Skrevet

JAaaaaa!!! Han er jo råmorsom! Han vil vi ha! Kan vi skrive en ønskemail til NRK tro?

Skrevet

Enig!

En gledens dag:)

Jeg synes rett og slett at han mobbet, og gav signaler til barn at mobbing var ok.

Skrevet

Å herregud...Vi har jammen forskjellig smak når det gjelder programledere! Han er nok bortimot den verste jeg vet. Helt manisk, jo.

Jaja:-) *mildt hoderystende*

han er hysterisk morsom :)

Skrevet

JAaaaaa!!! Han er jo råmorsom! Han vil vi ha! Kan vi skrive en ønskemail til NRK tro?

Det burde vi gjøre :)

Skrevet

Enig!

En gledens dag:)

Jeg synes rett og slett at han mobbet, og gav signaler til barn at mobbing var ok.

Enig - man fikk inntrykk av at han hatet MGP -og det blir jo for dumt....

Skrevet

han er hysterisk morsom :)

Ikke litt krampe, liksom...? Da er du sikkert vill etter hun skrævla fra alle reklamefilmene også? :-)

Skrevet

Ikke litt krampe, liksom...? Da er du sikkert vill etter hun skrævla fra alle reklamefilmene også? :-)

STEMMER - Vivi er min helt :)

Jeg må skyte inn - at SÅNN er hele familien min -vi var 21 stykk i går - skal si skravla gikk! *LOL*

Skrevet

Hun med "Gardinene te a' Hjørdis" - hun er HERLIG! Og jeg tenker på Flisa hver eneste gang jeg ser eller hører henne på tv'n! :o)

Skrevet

Han var jo det eneste som var _litt_ intelligent og underholdende ved denne ytterst patetiske farsen.

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...