Prozak Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Enig - man fikk inntrykk av at han hatet MGP -og det blir jo for dumt.... Heh-heh...tvert imot. Å hate MGP er det eneste riktige :-) ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 STEMMER - Vivi er min helt Jeg må skyte inn - at SÅNN er hele familien min -vi var 21 stykk i går - skal si skravla gikk! *LOL* Hun er jo intet mindre enn fantastisk :-) "........................................" 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Heh-heh...tvert imot. Å hate MGP er det eneste riktige :-) ".........................................." Ikkenår man er programleder - ellers forstår jeg jo det .) 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Hun er jo intet mindre enn fantastisk :-) "........................................" mm 0 Siter
KaVa Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Åhhh - jeg kommer til å savne han, jeg. En ordentlig buldrebasse med gode kommentarer - som gjorde det verdt å se Grand Prix. Nå tror jeg ikke jeg gidderå se det nmer. Når jeg tenker meg om, er jo det egentlig like greit ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Helt enig, jeg ble også veldig fornøyd da jeg leste at han ikke lenger skal kommentere Grand Prix. 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Uff. Han gjorde grand prix verdt å se på, jo. 0 Siter
mAd Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Da er det slutt på mine MGP-dager, gitt. Ser ikke på det for musikken sin del, akkurat 0 Siter
collins Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 En skikkelig ekkel fyr. Bra NRK skjønner at de måtte kvitte seg med en slik møkkamann. Han tror han scorer på å mobbe svenskene, mens oppegående folk bare finner det pinlig. 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 En skikkelig ekkel fyr. Bra NRK skjønner at de måtte kvitte seg med en slik møkkamann. Han tror han scorer på å mobbe svenskene, mens oppegående folk bare finner det pinlig. Sett det nyeste bladet mitt da dø? hehe 0 Siter
Anki Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Synes det er kjempetrist at han ikke skal lede grand prix mer jeg da - det var jo han som gjorde GP litt bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.