Gå til innhold

Liker du han her fyren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja - jumbo blant så få kan jo ikke være så ille. Jeg syns han er flink jeg - kjenner han jo ikke som menneske.

Skrevet

Har ikke noe imot ham. Han stiller på lik linje med de fleste andre jeg ikke kjenner, som ikke fører død og fordervelse med seg.

Skrevet

Tja - jumbo blant så få kan jo ikke være så ille. Jeg syns han er flink jeg - kjenner han jo ikke som menneske.

Hva er han flink til da? flink til å bli født rik? *gliz*

Jeg kjenner han heller ikke, men det er noe med inntrykket man får av folk. Kroppsspråk, blikk, utsagn, oppførsel og alt det der vi ser på media/tv.

Skrevet

Jeg kjenner han heller ikke, men det er noe med inntrykket man får av folk. Kroppsspråk, blikk, utsagn, oppførsel og alt det der vi ser på media/tv.

Han er vel ikke akkurat født rik?

Jeg synes det er rart at Røkke er så populær. Har alle glemt Kværner-stuntet hans? Og Hva har Celina gjort som fortjener respekt? "Bisniss" er vel ingen popularitets-/missekonkurranse.

Skrevet

Han er vel ikke akkurat født rik?

Jeg synes det er rart at Røkke er så populær. Har alle glemt Kværner-stuntet hans? Og Hva har Celina gjort som fortjener respekt? "Bisniss" er vel ingen popularitets-/missekonkurranse.

Jeg synes ikke Celina er spesielt pen slik som media fremstiller henne, har aldri sett noe unikt i henne.

Hun er utseendemessig en vanlig damee som ordner og sminker seg mye, og derfor ser velpleid og fresh ut.

Om alle på hennes alder hadde like mye tid til å trene, slanke seg, spise sunt, sminke og fresje seg opp, ville de fleste sett like bra ut (om det kan kalles å se bra ut å se ut som et maleskrin).

Penere med det naturlige synes jeg da, men pengene kunne jeg godt ha tenkt meg ;9

Skrevet

Han har da skapt en HAUG med arbeidsplasser -og han gir bort penger til veldedighet -hva mer kan man forlange at man skal vite om han? :)

Skrevet

Jeg synes ikke Celina er spesielt pen slik som media fremstiller henne, har aldri sett noe unikt i henne.

Hun er utseendemessig en vanlig damee som ordner og sminker seg mye, og derfor ser velpleid og fresh ut.

Om alle på hennes alder hadde like mye tid til å trene, slanke seg, spise sunt, sminke og fresje seg opp, ville de fleste sett like bra ut (om det kan kalles å se bra ut å se ut som et maleskrin).

Penere med det naturlige synes jeg da, men pengene kunne jeg godt ha tenkt meg ;9

Jeg synes hun er flott, men det har da ingenting med saken å gjøre.

Skrevet

Han har da skapt en HAUG med arbeidsplasser -og han gir bort penger til veldedighet -hva mer kan man forlange at man skal vite om han? :)

Det er NOE ekkelt over han, sånn er det bare. ;)

Skrevet

Jeg synes hun er flott, men det har da ingenting med saken å gjøre.

Nei det har ingenting med selve saken å gjøre, men jeg klarer ikke å slutte å forundre meg over at noen synes hun er spesielt flott. Du hadde sikkert blitt like fresh om du hadde de samme økonomiske midlene. ;)

Skrevet

Nei det har ingenting med selve saken å gjøre, men jeg klarer ikke å slutte å forundre meg over at noen synes hun er spesielt flott. Du hadde sikkert blitt like fresh om du hadde de samme økonomiske midlene. ;)

Hvem har sagt at jeg ikke er like fresh? :)

Skrevet

Det er NOE ekkelt over han, sånn er det bare. ;)

jeg tror han er sjenert - akkurat som Sponheim -det kan ofte forveksles med arroganse.

Skrevet

jeg tror han er sjenert - akkurat som Sponheim -det kan ofte forveksles med arroganse.

Jammen Sponheim han er ikke ekkel, han er litt småtøff selv om jeg ikke sympatiserer med Venstre akkurat. ;)

Skrevet

Er Sponheim sjenert?

Da lærte jeg noe nytt, og jeg som har truffet han på butikken så mange ganger...

Skrevet

Jammen Sponheim han er ikke ekkel, han er litt småtøff selv om jeg ikke sympatiserer med Venstre akkurat. ;)

Ja han er det .)

Skrevet

Er Sponheim sjenert?

Da lærte jeg noe nytt, og jeg som har truffet han på butikken så mange ganger...

Ja -han er visst veldig sjenert - men jobber med saken :)

Skrevet

Ja -han er visst veldig sjenert - men jobber med saken :)

Ikke noe moro og være sjenert, i allefall ikke når man får førstesiden i ett eller annet blad.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...