flisa Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 En kollega er blitt 60 år og jeg har fått det "ærefulle" oppdraget å kjøpe gaven - har 900,-. Mannen lever et rolig liv med kona. Gudameg - jeg har kjent han i 20 år og så aner jeg ikke hva som passer. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hva med å veksle pengene inn til et gavekort i banken, så kan han kjøpe akkurat det han har lyst til ? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hva med en skikkelig jakke? Sånn ikke helt fleece, men god jakke. Dæven så god jeg er til og forklare du! ;-) Vi har gitt det til runde dager med stor suksess. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Billett til en konsert, teater eller noe sånt? 0 Siter
Gjest gretten Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Teaterbilletter? gavekort på en bedre middag sammen med kona? 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Hva med å veksle pengene inn til et gavekort i banken, så kan han kjøpe akkurat det han har lyst til ? det er jo litt tamt når man liksom skal "kjenne" han - og 900 - og noe er da teit... 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Hva med en skikkelig jakke? Sånn ikke helt fleece, men god jakke. Dæven så god jeg er til og forklare du! ;-) Vi har gitt det til runde dager med stor suksess. det var ikke dumt! -han har hytte og trenger sikkert det.... 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Billett til en konsert, teater eller noe sånt? Tror ikke kona er med på noe -hehe 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Teaterbilletter? gavekort på en bedre middag sammen med kona? næ - hun lager sikkert alle middagen sjøl 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 En helvetes dyr konjakk? ja, det er ikke dumt....men da må jeg luske ut hva han liker... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 det var ikke dumt! -han har hytte og trenger sikkert det.... Det hender en sjelden gang at jeg glimter til skjønnner du ;-) 0 Siter
laban Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hva med en skikkelig jakke? Sånn ikke helt fleece, men god jakke. Dæven så god jeg er til og forklare du! ;-) Vi har gitt det til runde dager med stor suksess. Kniv (til tur eller kjøkken avhengig av hobbyene hans) Den største, oppladbare Maglite-lykten Koffert el.l. 0 Siter
laban Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hva med en skikkelig jakke? Sånn ikke helt fleece, men god jakke. Dæven så god jeg er til og forklare du! ;-) Vi har gitt det til runde dager med stor suksess. Beklager at innlegget mitt havnet under ditt. Det gikk litt for fort her. 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 4 flasker Amaronevin Hva er det? 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Kniv (til tur eller kjøkken avhengig av hobbyene hans) Den største, oppladbare Maglite-lykten Koffert el.l. hmmm 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Beklager at innlegget mitt havnet under ditt. Det gikk litt for fort her. Det går så bra atte ) Du skal se de brølerene jeg gjør innimellom, en gang greidde jeg og svare ei på gynologi med link til en reklame...Den skulle så klart ha vært på åpent da *rødmer* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Et abonnement på "Hytteliv" eller "Vi over 60". Knallgode blader for den rette målgruppen. 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Et abonnement på "Hytteliv" eller "Vi over 60". Knallgode blader for den rette målgruppen. Huff, jeg syns han er så sprek og ung... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.