Gjest PasientenMeg Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg skal flytte til Oslo, og trenger å få anbefalt en flink lege. Jeg renner ikke ned dørene på legekontoret, men er mye plaget med magesmerter, og oppsøker derfor legen ang. dette et par ganger i året. Så om noen har tips om en flink lege som tar pasienten på alvor, blir jeg veldig takknemlig. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Fint om du sier litt mer om hvilket område du bor i. 0 Siter
Gjest PasientenMeg Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Fint om du sier litt mer om hvilket område du bor i. Nesten midt i senrtrum. Men spiller ingen rolle om jeg må ta t-bane, buss e.l, for å komme meg dit. :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Nesten midt i senrtrum. Men spiller ingen rolle om jeg må ta t-bane, buss e.l, for å komme meg dit. :-) Jeg synes legene ved Kjelsås Legesenter er flinke 0 Siter
Gjest PasientenMeg Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg synes legene ved Kjelsås Legesenter er flinke Takk, skal sjekke. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg har hørt rykter om at de på Benzebrua legesenter er bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.