Dory Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 ( Kreften har tatt enda ett liv... http://www.dagbladet.no/dinside/2006/09/04/475741.html 0 Siter
tonie Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Uff, så mange kjente mennesker som har dødd de siste dagene. Eva Knardahl, krokodille-Steve, og nå Maria Thommesen. Det var trist å høre. Leste artiklene om henne i KK. Rørende. En flott kvinne. 0 Siter
Gjest ulffda Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Kanskje det ikke er så sunt med sprøytede grønnsaker osv allikkavæl? 0 Siter
Dory Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Uff, så mange kjente mennesker som har dødd de siste dagene. Eva Knardahl, krokodille-Steve, og nå Maria Thommesen. Det var trist å høre. Leste artiklene om henne i KK. Rørende. En flott kvinne. Ja.. Leste den i KK jeg og.. 0 Siter
Babette Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Det var trist. Jeg har lest boka hennes. Men det er ikke lenge siden hun var i jobb, kan ikke ha vært mer enn noen få uker siden hun uttalte seg angående noe med kosthold. Hun var meget tapper. Men med spredning også til hjernen var det vel ikke mye håp. (Vi fulgte henne gjennom en artikkelserie i Allers tidligere i år). 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Uff, så mange kjente mennesker som har dødd de siste dagene. Eva Knardahl, krokodille-Steve, og nå Maria Thommesen. Det var trist å høre. Leste artiklene om henne i KK. Rørende. En flott kvinne. Eva Knardahl også? Jøjje meg, det var da veldig til frafall da. 0 Siter
Gjest Pro-Lite Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Kanskje det ikke er så sunt med sprøytede grønnsaker osv allikkavæl? Noen bare MÅTTE komme med en så usmakelig kommentar. 0 Siter
Babette Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Eva Knardahl også? Jøjje meg, det var da veldig til frafall da. Gulp, jeg trodde Eva var død for flere år siden. Men du: Jeg følger med på nettet om Hilde (lengelevehilde.com) som har kreft og er i USA. Vet du om avisene i Trondheim følger denne saken på noen måte? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Gulp, jeg trodde Eva var død for flere år siden. Men du: Jeg følger med på nettet om Hilde (lengelevehilde.com) som har kreft og er i USA. Vet du om avisene i Trondheim følger denne saken på noen måte? Leser bare nettaviser jeg og Adressa på nettet følger ikke saken i alle fall. 0 Siter
Gjest Martamor Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Forferdelig trist. Jeg føler med familien hennes. For en sunn og sprudlende dame! Virkelig et godt forbilde. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Kjempetrist! Kreft er skumle greier, og kan ramme hvem som helst. 0 Siter
Gjest ulffda Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Noen bare MÅTTE komme med en så usmakelig kommentar. Det var ikke ment usmakelig, tanken er høyst reell. Nå har jeg lest om så mange sunne mennesker som spiser masse frukt og grønt, men allikevel får kreft. Derfor er det naturlig å begynne å lure. Løperdronninga (G.W.) var omtrent vegetarianer, men fikk allikevel kreft. Og det er mange andre eksempler. Årsakene vet ikke jeg, men jeg undres bare. 0 Siter
Paloma Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 - Det jeg ønsker å få ut av livet, må jeg hente ut nå, og det jeg ønsker å gi, må jeg gi i dag, sa hun. Noe å tenke på for enhver. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 forferdelig trist. Bare et eksempel på at man kan være sunnheten selv og gjøre alt "riktig" og likevel få kreft. Tykktarmskreft er jo også forholdsvis sjelden, spesielt hos de som ikke røyker. men man har aldri noen garanti... 0 Siter
Dory Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 - Det jeg ønsker å få ut av livet, må jeg hente ut nå, og det jeg ønsker å gi, må jeg gi i dag, sa hun. Noe å tenke på for enhver. Ja, det er sant! Veldig fint sagt... Lett å glemme, og bare stresse rundt:( 0 Siter
Gjest tintintin Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Gulp, jeg trodde Eva var død for flere år siden. Men du: Jeg følger med på nettet om Hilde (lengelevehilde.com) som har kreft og er i USA. Vet du om avisene i Trondheim følger denne saken på noen måte? "Byavisa" som er lokalpressa her i Trondheim følger denne saken fra uke til uke. 0 Siter
Babette Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 "Byavisa" som er lokalpressa her i Trondheim følger denne saken fra uke til uke. Takk skal du ha. Jeg må titte innom dagboka på nett hver dag. 0 Siter
Babette Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Kjempetrist! Kreft er skumle greier, og kan ramme hvem som helst. Det er sant. Men jeg tenkte da jeg leste boka hennes at det var rart hun ikke merket noenting før hun fikk tarmslyng og det allerede var spredning. Jeg trodde man fikk både vedig mye smerter og merket det på andre måter lenge før det. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Det er sant. Men jeg tenkte da jeg leste boka hennes at det var rart hun ikke merket noenting før hun fikk tarmslyng og det allerede var spredning. Jeg trodde man fikk både vedig mye smerter og merket det på andre måter lenge før det. Jeg vet ikke så mye om det. Men har truffet ett par pasienter som sier at de ante ingenting før de plutselig fikk intense smerter, og da ble det funnet kreft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.