Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

5

• Dory

4

• keinstein

3

• tonie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uff, så mange kjente mennesker som har dødd de siste dagene. Eva Knardahl, krokodille-Steve, og nå Maria Thommesen. Det var trist å høre. Leste artiklene om henne i KK. Rørende. En flott kvinne.

Skrevet

Kanskje det ikke er så sunt med sprøytede grønnsaker osv allikkavæl?

Skrevet

Uff, så mange kjente mennesker som har dødd de siste dagene. Eva Knardahl, krokodille-Steve, og nå Maria Thommesen. Det var trist å høre. Leste artiklene om henne i KK. Rørende. En flott kvinne.

Ja.. Leste den i KK jeg og..

Skrevet

Det var trist. Jeg har lest boka hennes.

Men det er ikke lenge siden hun var i jobb, kan ikke ha vært mer enn noen få uker siden hun uttalte seg angående noe med kosthold.

Hun var meget tapper. Men med spredning også til hjernen var det vel ikke mye håp. (Vi fulgte henne gjennom en artikkelserie i Allers tidligere i år).

Skrevet

Eva Knardahl også? Jøjje meg, det var da veldig til frafall da.

Gjest Pro-Lite
Skrevet

Kanskje det ikke er så sunt med sprøytede grønnsaker osv allikkavæl?

Noen bare MÅTTE komme med en så usmakelig kommentar.

Skrevet

Eva Knardahl også? Jøjje meg, det var da veldig til frafall da.

Gulp, jeg trodde Eva var død for flere år siden.

Men du: Jeg følger med på nettet om Hilde (lengelevehilde.com) som har kreft og er i USA.

Vet du om avisene i Trondheim følger denne saken på noen måte?

Skrevet

Men du: Jeg følger med på nettet om Hilde (lengelevehilde.com) som har kreft og er i USA.

Leser bare nettaviser jeg og Adressa på nettet følger ikke saken i alle fall.

Gjest Martamor
Skrevet

Forferdelig trist. :( Jeg føler med familien hennes. For en sunn og sprudlende dame! Virkelig et godt forbilde.

Skrevet

Kjempetrist!

Kreft er skumle greier, og kan ramme hvem som helst.

Skrevet

Noen bare MÅTTE komme med en så usmakelig kommentar.

Det var ikke ment usmakelig, tanken er høyst reell.

Nå har jeg lest om så mange sunne mennesker som spiser masse frukt og grønt, men allikevel får kreft. Derfor er det naturlig å begynne å lure.

Løperdronninga (G.W.) var omtrent vegetarianer, men fikk allikevel kreft. Og det er mange andre eksempler.

Årsakene vet ikke jeg, men jeg undres bare.

Skrevet

- Det jeg ønsker å få ut av livet, må jeg hente ut nå, og det jeg ønsker å gi, må jeg gi i dag, sa hun.

Noe å tenke på for enhver.

Skrevet

forferdelig trist. Bare et eksempel på at man kan være sunnheten selv og gjøre alt "riktig" og likevel få kreft.

Tykktarmskreft er jo også forholdsvis sjelden, spesielt hos de som ikke røyker.

men man har aldri noen garanti...

Skrevet

- Det jeg ønsker å få ut av livet, må jeg hente ut nå, og det jeg ønsker å gi, må jeg gi i dag, sa hun.

Noe å tenke på for enhver.

Ja, det er sant! Veldig fint sagt...

Lett å glemme, og bare stresse rundt:(

Gjest tintintin
Skrevet

"Byavisa" som er lokalpressa her i Trondheim følger denne saken fra uke til uke.

Skrevet

"Byavisa" som er lokalpressa her i Trondheim følger denne saken fra uke til uke.

Takk skal du ha.

Jeg må titte innom dagboka på nett hver dag.

Skrevet

Kjempetrist!

Kreft er skumle greier, og kan ramme hvem som helst.

Det er sant. Men jeg tenkte da jeg leste boka hennes at det var rart hun ikke merket noenting før hun fikk tarmslyng og det allerede var spredning. Jeg trodde man fikk både vedig mye smerter og merket det på andre måter lenge før det.

Skrevet

Det er sant. Men jeg tenkte da jeg leste boka hennes at det var rart hun ikke merket noenting før hun fikk tarmslyng og det allerede var spredning. Jeg trodde man fikk både vedig mye smerter og merket det på andre måter lenge før det.

Jeg vet ikke så mye om det. Men har truffet ett par pasienter som sier at de ante ingenting før de plutselig fikk intense smerter, og da ble det funnet kreft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...