Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Uff, så mange kjente mennesker som har dødd de siste dagene. Eva Knardahl, krokodille-Steve, og nå Maria Thommesen. Det var trist å høre. Leste artiklene om henne i KK. Rørende. En flott kvinne.

Hva? Er krokodille-steve død? Det har jeg ikke fått med meg? Hva tok knekken på han? Et dyr eller sykdom?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

5

• Dory

4

• keinstein

3

• tonie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var trist. Hun skrev også i Tara hver uke inntil den siste utgaven.

Gjest tenker på det samme som deg
Skrevet

Det var ikke ment usmakelig, tanken er høyst reell.

Nå har jeg lest om så mange sunne mennesker som spiser masse frukt og grønt, men allikevel får kreft. Derfor er det naturlig å begynne å lure.

Løperdronninga (G.W.) var omtrent vegetarianer, men fikk allikevel kreft. Og det er mange andre eksempler.

Årsakene vet ikke jeg, men jeg undres bare.

moren min døde av brystkreft, hun spiste grønnsaker til hver eneste middag osv, drakk nesten aldri, en lett-øl en liten gang i blant. Husker hun var nøye på å spise mye brokkoli for det forebygget tarmkreft.

Fikk brystkreft isteden.

Jeg prøver spise ok og jeg er nøye på å trene, men får jeg lyst på noe godt spiser jeg det. En har ingen garantier og skal ha det litt godt her i livet også. Vet aldri hva som skjer.

Gjest Pro-Lite
Skrevet

moren min døde av brystkreft, hun spiste grønnsaker til hver eneste middag osv, drakk nesten aldri, en lett-øl en liten gang i blant. Husker hun var nøye på å spise mye brokkoli for det forebygget tarmkreft.

Fikk brystkreft isteden.

Jeg prøver spise ok og jeg er nøye på å trene, men får jeg lyst på noe godt spiser jeg det. En har ingen garantier og skal ha det litt godt her i livet også. Vet aldri hva som skjer.

Det er vel ingen faglig autoritet som har tatt til orde å aldri unne seg noe godt (og usunt)?!

Men å trekke ut i fra tilfellet med Maria Thomassen og andre at kostholdsrådene ikke nødvendigvis er så nyttige, er helt hinsides.

Skrevet

Hva? Er krokodille-steve død? Det har jeg ikke fått med meg? Hva tok knekken på han? Et dyr eller sykdom?

Du har sikkert fått det med deg nå, men det var et dyr. En..Øh..Var det piggrokk det het, tro? Han fikk en av piggene gjennom hjertet.

Skrevet

Ja, jeg leste det i dag jeg også. Tragisk. Jeg felte en tåre enda jeg ikke kjente henne.hun virket som en så livsglad, herlig person. En inspirerende dame! Livet er jammen urettferdig. Tenker på familien: mannen, og barna som mistet moren sin altfor tidlig..:´(

Skrevet

Huff, dette var kjemepeleit synes jeg. Synes ingen fortjener å gå bort i den alderen der. Stakkars familie.

Skrevet

Er det bare meg som aldri har hørt om denne personen før?

*litt flau*

Skrevet

*litt flau*

Du er ikke den eneste..

Skrevet

*litt flau*

nei.. *hvisker*

Skrevet

*litt flau*

Nei

Skrevet

Du er ikke den eneste..

Det var da enda godt! Jeg hater sånne sladre-blader og følger ikke mye med på kjendiser i det hele tatt, og leser sjelden mer skikkelige kvinne-mote-helse-blader - men etter å ha lest tråden, så har jeg jo lært litt om henne da....

Skrevet

*litt flau*

Maria... Maria...

*Holder tommel under haka og pekefinger oppover kinnet*

Thommesen sa du?

Hmmm

Skrevet

Det var da enda godt! Jeg hater sånne sladre-blader og følger ikke mye med på kjendiser i det hele tatt, og leser sjelden mer skikkelige kvinne-mote-helse-blader - men etter å ha lest tråden, så har jeg jo lært litt om henne da....

For å si det som det er, så hadde jeg heller aldri hørt om han krokodillefyren, men Eva Knardal visste jeg hvem var.

Skrevet

For å si det som det er, så hadde jeg heller aldri hørt om han krokodillefyren, men Eva Knardal visste jeg hvem var.

Jeg har hørt om en gal krokodillefyr, men visste ikke hva han het, og har aldri sett programmene hans.

Eva Knardal visste jeg hvem var.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...