Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Er det bare meg som aldri har hørt om denne personen før?

*litt flau*

Har heller ikke hørt om henne....

Videoannonse
Annonse
  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

5

• Dory

4

• keinstein

3

• tonie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For å si det som det er, så hadde jeg heller aldri hørt om han krokodillefyren, men Eva Knardal visste jeg hvem var.

Akkurat de hadde jeg hørt om, fordi vi har svitsjet innom de krokodilleprogrammene av og til, men jeg ante ikke hva han het. Mannen min hadde imidlertid fått dødsfallet hans med seg FØR jeg leste det her på DOL.

Eva Knardal har jeg visst om siden jeg var en neve stor :-) Trist at hun er død.

Skrevet

Maria... Maria...

*Holder tommel under haka og pekefinger oppover kinnet*

Thommesen sa du?

Hmmm

Det er bra, nå er vi snart en hel flokk som inntil i kveld ikke ante hvem dama var!

Skrevet

Har heller ikke hørt om henne....

Det er godt vi har DOL!

Skrevet

Jeg har hørt om en gal krokodillefyr, men visste ikke hva han het, og har aldri sett programmene hans.

Eva Knardal visste jeg hvem var.

Jeg har også lest om en "gal" krokodilletype, kan jo ha vært han her. Navnet har jeg ikke hørt.

Skrevet

Akkurat de hadde jeg hørt om, fordi vi har svitsjet innom de krokodilleprogrammene av og til, men jeg ante ikke hva han het. Mannen min hadde imidlertid fått dødsfallet hans med seg FØR jeg leste det her på DOL.

Eva Knardal har jeg visst om siden jeg var en neve stor :-) Trist at hun er død.

Hvilken kanal har det gått på? Vi har ikke parabol, så kanskje det er årsaken til at jeg vet så lite om han.

Skrevet

Hvilken kanal har det gått på? Vi har ikke parabol, så kanskje det er årsaken til at jeg vet så lite om han.

Aner ikke. TV3 kanskje? Eller National Geographics? Eller Travel? De tre kanalene har vi i alle fall, og ser litt på.

Det er mannen min som er fjernkontroll-sjef i huset, unntatt når det er Prison Break og Skjærgårdsdoktoren :-)

Skrevet

Nå er vi fire i gjengen :-)

puh.. Kan vel slutte å hviske da!

Skrevet

puh.. Kan vel slutte å hviske da!

Ja, nå kan du komme frem fra skapet :-)

Skrevet

Det er bra, nå er vi snart en hel flokk som inntil i kveld ikke ante hvem dama var!

Det er trist at hun er død, men jeg kan ikke forstå at det skal brukes mot meg?

*ser seg skremt omkring*

Skrevet

For å si det som det er, så hadde jeg heller aldri hørt om han krokodillefyren, men Eva Knardal visste jeg hvem var.

Jeg holder en knapp på kong Harald.

Skrevet

Det er trist at hun er død, men jeg kan ikke forstå at det skal brukes mot meg?

*ser seg skremt omkring*

Neida, tror ikke DOL'erne kaster seg over oss få (vi ble jo faktisk hele 6 stykker) som ikke hadd hørt om henne) som skilte oss ut...

Sov godt i natt, keinstein!

Gjest så da såh!
Skrevet

*litt flau*

Jeg har heller aldri hørt om kjerringa før her på dol i dag, aldri sett ho. Og pianodama Knardal var jo mett av dage, hun var 79 år.

Men gromgutten krokodillehunteren ble jeg skikkelig trist av å høre om, trodde han nesten var udødelig.

Skrevet

*litt flau*

Nei! Og det gikk heller ikke noe lys opp for meg når jeg googlet navnet hennes.

Skrevet

*litt flau*

Jeg så i avisen at hun hadde fått en pris søndag og det var første gangen jeg så navnet hennes og så nå leser jeg på dol at damen er død.

Så du er ikke alene.

Skrevet

Animal Planet:)

Skrevet

Det var da enda godt! Jeg hater sånne sladre-blader og følger ikke mye med på kjendiser i det hele tatt, og leser sjelden mer skikkelige kvinne-mote-helse-blader - men etter å ha lest tråden, så har jeg jo lært litt om henne da....

Jeg kan aldri huske å ha lest et ord om Maria i sladreblader. Derimot har hun vært fast spaltist (om kosthold og ernæring, som var hennes fagfelt med doktorgrad) i Dagbladet. Hun har også utgitt flere bøker, nå sist om hennes egen krefthistorie.

Så hvis du leser Dagbladet, er det rart du ikke har hørt om henne.

Skrevet

Jeg kan aldri huske å ha lest et ord om Maria i sladreblader. Derimot har hun vært fast spaltist (om kosthold og ernæring, som var hennes fagfelt med doktorgrad) i Dagbladet. Hun har også utgitt flere bøker, nå sist om hennes egen krefthistorie.

Så hvis du leser Dagbladet, er det rart du ikke har hørt om henne.

Jeg leser ikke Dagbladet :-) Leser litt Dagblad-nyheter på internett, men mer enn 5 ganger i året kjøper jeg ikke Dagbladet...

Skrevet

Animal Planet:)

Den har ikke vi, så det må ha gått på en annen kanal også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...