tzatziki1365380058 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hæh? Jeg for min del hadde ikke passert noen venninnes barn overhodet (det vet venninne/r som måtte finne på å få noen i fremtiden)- men det gjorde jo din venninne. Det var ditt avkom som ringte og vekket deg. Hva er problemet?? Herlighet! Hvis venninnen din måtte på LEGEVAKTEN med ungen sin, så ville ikke du stilt opp og passet den andre ungen i mens? Hallo - det er LEGEVAKTEN vi snakker om!!! Ikke om en tur på kino eller shopping eller spa, for den del! Legevakten unngår man så lenge man synes det er forsvarlig, er min erfaring. På natta får man ikek komme en gang, hvis det ikke mulighet for at det er alvorlig. Og i en sånn situasjon ville du ikke stilt opp?? Jeg skjønner straks mer av pratet om at vi lever i et kaldt samfunn! Fy fillern - kjenner faktisk at jeg blir provosert. Dette har ikke noe med barn/ikke barn å gjøre - det handler om hvordan man forholder seg til medmennesker som trenger hjelp i vanskelige situasjoner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1903785 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Nei, det er ikke en selvfølge at man stiller opp i en slik situasjon. Ja, jeg ville sikkert stilt opp selv, men jeg synes ikke man skal ta tjenester som en selvfølge. Jeg synes folk skal være glade og takknemmelige når andre gjør dem en tjeneste. Man kan ikke kreve tjenester av andre. For meg er det definitivt en selvfølge å stille opp i sånne spesielle situasjoner. Jeg har levd i snart 40 år, og har vel knapt opplevd en eneste sånn hendelse. Det er ikke ofte sånt skjer. Liv og helse stiller man opp for. Du blir straffet hvis du ikke hjelper folk som har kjørt ut i bil. Du blir ikke straffet hvis du ikke hjelper vennene dine, men konsekvensene kan bli lukt de samme. Det er en moralsk forbanna plikt å hjelpe syke mennesker, eller sørge for at de får hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1903788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abrahamsen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Herlighet! Hvis venninnen din måtte på LEGEVAKTEN med ungen sin, så ville ikke du stilt opp og passet den andre ungen i mens? Hallo - det er LEGEVAKTEN vi snakker om!!! Ikke om en tur på kino eller shopping eller spa, for den del! Legevakten unngår man så lenge man synes det er forsvarlig, er min erfaring. På natta får man ikek komme en gang, hvis det ikke mulighet for at det er alvorlig. Og i en sånn situasjon ville du ikke stilt opp?? Jeg skjønner straks mer av pratet om at vi lever i et kaldt samfunn! Fy fillern - kjenner faktisk at jeg blir provosert. Dette har ikke noe med barn/ikke barn å gjøre - det handler om hvordan man forholder seg til medmennesker som trenger hjelp i vanskelige situasjoner. Hahaha, jeg har sagt at SELVFØLGELIG ville jeg stilt opp, uten å tenke meg om. MEN, jeg sier også at jeg ikke tar slikt forgitt av andre OG at jeg er takknemlig og glad for at jeg har venner som stiller opp. Det er denne TAKKNEMLIGHETEN som du overhodet ikke vil ha inn i bildet jeg er opptatt av. Ellers er vi enig kan du skjønne.Forskjellen er at jeg syns at mine venner er snille som stiller opp mens du tar de forgitt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1903791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Om noen stilte opp for meg i en slik situasjon ville jeg vært takknemlig og sett på det som snilt gjort. Jeg ville også vært takknemlig. Men jeg ville nok også blitt himmelfallen om noen hadde sagt nei fordi de ikke gadd, eller fordi de hadde besøk av kjæresten. Vi snakker om liv og helse her! I min verden har det prioritet over ALT! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1903792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Bugga Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 For meg er det definitivt en selvfølge å stille opp i sånne spesielle situasjoner. Jeg har levd i snart 40 år, og har vel knapt opplevd en eneste sånn hendelse. Det er ikke ofte sånt skjer. Liv og helse stiller man opp for. Du blir straffet hvis du ikke hjelper folk som har kjørt ut i bil. Du blir ikke straffet hvis du ikke hjelper vennene dine, men konsekvensene kan bli lukt de samme. Det er en moralsk forbanna plikt å hjelpe syke mennesker, eller sørge for at de får hjelp. Så vidt jeg forstod var problemet at dere ble vekket klokken 8 istedenfor klokken 10. Dette er selvsagt ikke et spørsmål om liv og helse. Det var vel neppe et spørsmål om liv og helse at hun passet eldstebarnet i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1903795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abrahamsen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg ville også vært takknemlig. Men jeg ville nok også blitt himmelfallen om noen hadde sagt nei fordi de ikke gadd, eller fordi de hadde besøk av kjæresten. Vi snakker om liv og helse her! I min verden har det prioritet over ALT! I værste fall ville jeg tatt med eldstemann på legevakten... For det er fullt mulig. Denne venninnen stilte opp, har du glemt det, men lot gutten ringe hjem litt tidligere enn planlagt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1903798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 I værste fall ville jeg tatt med eldstemann på legevakten... For det er fullt mulig. Denne venninnen stilte opp, har du glemt det, men lot gutten ringe hjem litt tidligere enn planlagt. Seff ville vi alle tatt med eldstemann¨på legevakten, men det er ikke ideelt. I alle fall ikke de stedene hvor man kan blit sittende i timesvis. Joda, jeg husker at hun stilte opp på natten. Så kan være enig i at det ikke var noen moralsk plikt å ta vare på ungen til klokke 10. Ville aldri handlet sånn i samme siyuasjon, likevel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1903807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hahaha, jeg har sagt at SELVFØLGELIG ville jeg stilt opp, uten å tenke meg om. MEN, jeg sier også at jeg ikke tar slikt forgitt av andre OG at jeg er takknemlig og glad for at jeg har venner som stiller opp. Det er denne TAKKNEMLIGHETEN som du overhodet ikke vil ha inn i bildet jeg er opptatt av. Ellers er vi enig kan du skjønne.Forskjellen er at jeg syns at mine venner er snille som stiller opp mens du tar de forgitt. Er du jaime også? Jeg ville seff vært takknemlig fordi noen hjalp meg i en vanskelig situasjon. Men det betyr ikke at handlingen fra de andre objektivt sett var spesielt "snill". Hadde nok blitt veldig skuffet over venner som ikke stilte opp i en såpass vanskelig situasjon, også, kunne jo ikke stolt på dem annet enn "for fornøyelser" hvis legevaktbesøk ikke er nok til at de gidder å passe barnet mitt et par timer. Og jeg ville ikke forventet takknemlighet hvis jeg hadde stilt opp i en sånn situasjon. Det skulle rett og slett bare mangle, og er ingen grunn til å mene/tro at jeg er spesielt snill av den grunn. Jeg stiller veldig mye opp for mine venner, i mange tilfeller mer enn de stiller opp for meg. Det er helt greit - det dreier seg om hverdagslige tjenester som jeg har mer overskudd eller vilje til å gjøre enn en del andre. Går ikke an verken å forvente eller bli sur for at folk er forskjellige på sånt, og hva jeg gjør, er mitt valg. Kan ikke skylde på andre hvis jeg noen ganger føler meg "utbrukt". Men akkurat når det gjelder helse, stiller det seg helt annerledes for meg. Kan natruligvis ikke kreve at folk stiller opp, men ville ikke beholdt venner som ikke gjorde det, tror jeg. Er forresten helt sikker på at alle mine nære ville stilt opp i sånne situasjoner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1904165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Bugga Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Er du jaime også? Jeg ville seff vært takknemlig fordi noen hjalp meg i en vanskelig situasjon. Men det betyr ikke at handlingen fra de andre objektivt sett var spesielt "snill". Hadde nok blitt veldig skuffet over venner som ikke stilte opp i en såpass vanskelig situasjon, også, kunne jo ikke stolt på dem annet enn "for fornøyelser" hvis legevaktbesøk ikke er nok til at de gidder å passe barnet mitt et par timer. Og jeg ville ikke forventet takknemlighet hvis jeg hadde stilt opp i en sånn situasjon. Det skulle rett og slett bare mangle, og er ingen grunn til å mene/tro at jeg er spesielt snill av den grunn. Jeg stiller veldig mye opp for mine venner, i mange tilfeller mer enn de stiller opp for meg. Det er helt greit - det dreier seg om hverdagslige tjenester som jeg har mer overskudd eller vilje til å gjøre enn en del andre. Går ikke an verken å forvente eller bli sur for at folk er forskjellige på sånt, og hva jeg gjør, er mitt valg. Kan ikke skylde på andre hvis jeg noen ganger føler meg "utbrukt". Men akkurat når det gjelder helse, stiller det seg helt annerledes for meg. Kan natruligvis ikke kreve at folk stiller opp, men ville ikke beholdt venner som ikke gjorde det, tror jeg. Er forresten helt sikker på at alle mine nære ville stilt opp i sånne situasjoner. Å stille opp på kort varsel og passe andre folks unger hele natten er i mine øyne veldig snilt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1904189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaime Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Herlighet! Hvis venninnen din måtte på LEGEVAKTEN med ungen sin, så ville ikke du stilt opp og passet den andre ungen i mens? Hallo - det er LEGEVAKTEN vi snakker om!!! Ikke om en tur på kino eller shopping eller spa, for den del! Legevakten unngår man så lenge man synes det er forsvarlig, er min erfaring. På natta får man ikek komme en gang, hvis det ikke mulighet for at det er alvorlig. Og i en sånn situasjon ville du ikke stilt opp?? Jeg skjønner straks mer av pratet om at vi lever i et kaldt samfunn! Fy fillern - kjenner faktisk at jeg blir provosert. Dette har ikke noe med barn/ikke barn å gjøre - det handler om hvordan man forholder seg til medmennesker som trenger hjelp i vanskelige situasjoner. Jeg liker ikke barn, barn liker ikke meg. Og jeg har altså ingen venninner med barn (knapt venninner overhodet), så det er helt hypotetisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1904211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Å stille opp på kort varsel og passe andre folks unger hele natten er i mine øyne veldig snilt. Kan du se for deg at noen sier nei når det dreier seg om å måtte på legevakten? Jeg tror de aller aller fleste ville sagt ja, hvis det ikke var helt spesielle forhold som talte mot det. Spesielt når det gjelder en nær venninne, som i dette tilfellet. Til og med de fleste her inne 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1904505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg ville som sagt ikke nektet ungen å ringe, men det var bare snakk om et par timer før de skulle snakkes uansett. Tror det i 99.5 % av tilfellene ville vært mulig å få barnet til å vente de timene uten mye bråk. Uansett er det vel ikke det Kvitsymra er iriitert over. Hun er irritert fordi venninnen måtte ha "formiddagen med kjæresten" (2 timer ekstra) fordi han skulle reise dagen etter - og det etter flere uker sammen med ham i strekk. Jeg skjønner at hun syntes det var dårlig gjort av venninnen å være så lite obs på andre enn seg selv i denne situasjonen. Jeg synes det er en selvfølge å steppe inn i sånne situasjoner. Og jeg ville ALDRI ringt for å få levert barnet to timer før tiden i en sånn situasjon, dersom det ikke var krise for barnet. Og det tyder ikke noe på at det var i dette tilfellet. Jeg ville forresten også stilt opp for venninnen min som ikke hadde barn, dersom hun ble syk og trengte hjelp til feks handling. Selv om man velger situasjonen sin, i alle fall til en viss grad, trenger de fleste hjelp av nettverket sitt innimellom. Jeg er veldig glad for at de som har svart at venninnen hadde sin fulle rett ikke er i mitt nettverk!! (Kan for så vidt ikke vite det, men de oppfører seg i alle fall ikke sånn overfor meg ) Hva om venninnen og kjæresten var i samme situasjon som min kjære og jeg var i fjor vår? At vi hadde blitt sammen for 4-5 uker siden og han skulle reise bort for 3,5 mnd!? Da er hvert minutt dyrebart skal jeg si deg. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1904552 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg ville som sagt ikke nektet ungen å ringe, men det var bare snakk om et par timer før de skulle snakkes uansett. Tror det i 99.5 % av tilfellene ville vært mulig å få barnet til å vente de timene uten mye bråk. Uansett er det vel ikke det Kvitsymra er iriitert over. Hun er irritert fordi venninnen måtte ha "formiddagen med kjæresten" (2 timer ekstra) fordi han skulle reise dagen etter - og det etter flere uker sammen med ham i strekk. Jeg skjønner at hun syntes det var dårlig gjort av venninnen å være så lite obs på andre enn seg selv i denne situasjonen. Jeg synes det er en selvfølge å steppe inn i sånne situasjoner. Og jeg ville ALDRI ringt for å få levert barnet to timer før tiden i en sånn situasjon, dersom det ikke var krise for barnet. Og det tyder ikke noe på at det var i dette tilfellet. Jeg ville forresten også stilt opp for venninnen min som ikke hadde barn, dersom hun ble syk og trengte hjelp til feks handling. Selv om man velger situasjonen sin, i alle fall til en viss grad, trenger de fleste hjelp av nettverket sitt innimellom. Jeg er veldig glad for at de som har svart at venninnen hadde sin fulle rett ikke er i mitt nettverk!! (Kan for så vidt ikke vite det, men de oppfører seg i alle fall ikke sånn overfor meg ) Virker som du vet mere enn de fleste her om situasjonen til Kvitsymra. Jeg syntes rett og slett hun er for storforlangende her som jeg har sagt tidligere. Men det er dumt av deg å dømme venninnen uten å vite noe om hvordan venninne hun eller Kvitsymra er. Kan jo hende ( jeg sier det ikke) at det skjer ofte at hun må sitte barnevakt for barna hennes og at hun faktisk har sett seg lei på den situasjonen? Så ingen kjenner situasjonen uten om dette innlegget. Ikke gidder Kvitsymra å svare de som har skrevet til henne heller... og ikke gidder hun å utdype mer av situasjonen, så da svarer folk ettersom måten innlegget er skrevet på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1904566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg ville også vært takknemlig. Men jeg ville nok også blitt himmelfallen om noen hadde sagt nei fordi de ikke gadd, eller fordi de hadde besøk av kjæresten. Vi snakker om liv og helse her! I min verden har det prioritet over ALT! Neimen herregud da! Dette gjald jo ikke liv å helse? Det var om natten det sto om liv og helse. Det var da ungen var syk, h*n var sikkert syk dagen etter også. Men det hadde vel roa seg? Jeg hadde garrantert stilt opp jeg også, men det kommer ikke frem her om hvorfor eldstemannen ringte å ville hjem. det har det ikke blitt sagt noe om? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1904569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Virker som du vet mere enn de fleste her om situasjonen til Kvitsymra. Jeg syntes rett og slett hun er for storforlangende her som jeg har sagt tidligere. Men det er dumt av deg å dømme venninnen uten å vite noe om hvordan venninne hun eller Kvitsymra er. Kan jo hende ( jeg sier det ikke) at det skjer ofte at hun må sitte barnevakt for barna hennes og at hun faktisk har sett seg lei på den situasjonen? Så ingen kjenner situasjonen uten om dette innlegget. Ikke gidder Kvitsymra å svare de som har skrevet til henne heller... og ikke gidder hun å utdype mer av situasjonen, så da svarer folk ettersom måten innlegget er skrevet på. Jeg vet ikke noe om situasjonen til Kvitsymra, jeg bare tanke-drodler litt for å prøve å finne ut hvordan den er. Det er jo håpløst egentlig når vi ikke vet mer enn det som kommer frem i hovedinnlegget. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1904577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva om venninnen og kjæresten var i samme situasjon som min kjære og jeg var i fjor vår? At vi hadde blitt sammen for 4-5 uker siden og han skulle reise bort for 3,5 mnd!? Da er hvert minutt dyrebart skal jeg si deg. ) Spiller ingen rolle. Jeg har vært i akkurat samme situasjon. Vi så hverandre max 4 dager om gangen (stort sett 2), og hadde laaaaange perioder uten å være sammen. Sånn var det i 1 1/2 år, før jeg endelig kunne flytte. Dette var helt i starten av forholdet. Hadde aldri vurdert en gang å ikke si ja til en venninne i en sånn situasjon som kvitsymra var i, og de to timene ekstra hadde ikke spilt noen rolle dersom vi skulle vært sammen i 18 timer etterpå før jeg skulle reist. Skulle bare mangle. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1904776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Virker som du vet mere enn de fleste her om situasjonen til Kvitsymra. Jeg syntes rett og slett hun er for storforlangende her som jeg har sagt tidligere. Men det er dumt av deg å dømme venninnen uten å vite noe om hvordan venninne hun eller Kvitsymra er. Kan jo hende ( jeg sier det ikke) at det skjer ofte at hun må sitte barnevakt for barna hennes og at hun faktisk har sett seg lei på den situasjonen? Så ingen kjenner situasjonen uten om dette innlegget. Ikke gidder Kvitsymra å svare de som har skrevet til henne heller... og ikke gidder hun å utdype mer av situasjonen, så da svarer folk ettersom måten innlegget er skrevet på. Kvitsymra har svart etter hovedinnlegget. Der kom det feks fram at kjæresten skulle reise dagen etter, og at det var snakk om to timer til, etter klokken 8. Også har hun skrevet litt om hva hun gjør for venninnen sin, og det virker som om det er Kvitsymra som pleier å stille opp - låner ut bil, øvelseskjører osv. Men det er jo hennes versjon, da. Nei, jeg synes ikke de to ekstra timene er "umoralsk" å si nei til, men komplett unødvendig, og ikke spesielt empatisk. Diskusjonen etterpå har handlet om hvor snilt eller ikke det er å stille opp for nære venner midt på natten, og DET synes jeg er en selvfølge - når det er fordi man skal på legevakten, enten med seg selv eller andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1904784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Bugga Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kan du se for deg at noen sier nei når det dreier seg om å måtte på legevakten? Jeg tror de aller aller fleste ville sagt ja, hvis det ikke var helt spesielle forhold som talte mot det. Spesielt når det gjelder en nær venninne, som i dette tilfellet. Til og med de fleste her inne De fleste ville nok sagt ja. Men allikevel synes jeg det er snilt, og jeg synes det fortjener litt takknemmelighet tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1904869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 De fleste ville nok sagt ja. Men allikevel synes jeg det er snilt, og jeg synes det fortjener litt takknemmelighet tilbake. Selvfølgelig hadde jeg sagt ja om venninnen min hadde ringt meg midt på natten og spurt om hun kunne "dumpe" eldstemann hos meg fordi minstemann måtte på legevakta! Men om eldstemann da var utrøstelig og ville ringe mor kl. 8 om morran så hadde han nok fått lov til det selv om vi hadde avtalt til kl. 10. Kanskje - det kommer jo helt an på hvorfor han ville ringe mor da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1904883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Bugga Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Selvfølgelig hadde jeg sagt ja om venninnen min hadde ringt meg midt på natten og spurt om hun kunne "dumpe" eldstemann hos meg fordi minstemann måtte på legevakta! Men om eldstemann da var utrøstelig og ville ringe mor kl. 8 om morran så hadde han nok fått lov til det selv om vi hadde avtalt til kl. 10. Kanskje - det kommer jo helt an på hvorfor han ville ringe mor da. Nettop. Helt enig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244405-n%C3%A5r-man-prioriterer-kj%C3%A6resten-i-stedet-for-venner/page/3/#findComment-1904898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.