Gå til innhold

Kan du snakke med legen din om alt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fantastisk lege så det tror jeg ikke skulle vært noe problem. :o)

Skrevet

Nå kan jeg det. Han forrige jeg hadde kunne jeg ikke gjøre det, da han vrei på alt jeg sa.

Nå har jeg en grei dame, som lytter, og svarer på det hun kan, og har evnen til og i fra om hun ikke kan noe.

Skrevet

Nei, ikke til nå. Men siden jeg har flyttet nettopp, håper jeg å finne en ny fastlege, som jeg kan ha tiltro til...

ostepop1365380989
Skrevet

Den legen jeg hadde før jeg flyttet kunne jeg snakke med om alt. Etter at jeg flyttet til et nytt sted har jeg ikke vært hos den mye fastlegen min, men håper at den nye legen min er like bra som den gamle.

Skrevet

Har nesten aldri vært hos legen min jeg, sist gang jeg var hos han var.. for 10-12 år siden.

Nå vet jeg ikke hva lege jeg har engang etter denne fastlege greia.

Skrevet

Jeg kan snakke om alt men han klarer sjelden å svare ;o)

Skrevet

Jeg kan snakke om alt men han klarer sjelden å svare ;o)

Samme her du.

Stakkars, jeg synes nesten synd på legen min om dagen, hun sier det selv, hun vil så gjerne hjelpe meg, men aner ikke hva hun skal gjøre.

Sitter forresten og venter på tlf fra Riksen nå, kunne være at jeg hadde en infeksjon i resovaret, de skulle ta det opp meg legen.

Spurte samtidig om magen min, men den ville de ikke gjøre noe med :-/

Skrevet

Samme her du.

Stakkars, jeg synes nesten synd på legen min om dagen, hun sier det selv, hun vil så gjerne hjelpe meg, men aner ikke hva hun skal gjøre.

Sitter forresten og venter på tlf fra Riksen nå, kunne være at jeg hadde en infeksjon i resovaret, de skulle ta det opp meg legen.

Spurte samtidig om magen min, men den ville de ikke gjøre noe med :-/

Så kjedelig. Tror ikke jeg har flere gode råd å komme meg.

Skrevet

Så kjedelig. Tror ikke jeg har flere gode råd å komme meg.

Du fungerer utmerket som min klagemur, og det er mer enn nok det :o)

Skrevet

Du fungerer utmerket som min klagemur, og det er mer enn nok det :o)

Å, du får litt igjen du også. Vi klager og klager ;o)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Den fastlegen jeg har nå kan jeg prate om alt med.

Hun jeg hadde tidligere klarte jeg knapt å snakke med i det hele tatt.

Skrevet

Jeg er veldig sjelden hos legen, og når jeg er der, har han det innmari travelt. Så jeg tror svaret må bli nei. Man får ikke lyst til å ta opp mer enn høyst nødvendig når han bare sitter og skriver og tydelig viser at han ikke har tid.

Skrevet

Å, du får litt igjen du også. Vi klager og klager ;o)

Å, vi vet da også og sette pris på de gode tingene :o)

Skrevet

jeg rekker ikke å snakke om alt på 20 minutter. Føler at det er en stoppeklokke der.

Jeg snakker med legen om fysiske og psykiske plager. kjæresteproblemer og andre psykologiske ting tar jeg opp med andre,

Skrevet

Å, vi vet da også og sette pris på de gode tingene :o)

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...