flisa Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128691 ,,,,men sier han kom til seg selv da han så henne ligge blodig og død i gangen. Javelja - da burde han vel ringt etter hjelp? ikke begravd henne? Dette kommer han ikke unna - da skal jeg bli forundret. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 "Komme unna" er vel ikke et alternativ, er det? Spørsmålet er vel om han er stafferettslig ansvarlig, eller "sinnsyk i gjerningsøyeblikket"? Da er det vel enten snakk om sikring eller soning? Ingen av delene medfører at man "slipper unna". ".........................................." 0 Siter
dolores83 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 sant nok, den fyren har aldri vært helt god, spør du meg. håper han blir forsvarlig sperra inne en god stund. jeg kjenner ham ikke personlig altså, men han var stadig innom sjappa jeg jobber i + at jeg har jobba sammen med datteren hans. merkelig fyr, syns 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 "Komme unna" er vel ikke et alternativ, er det? Spørsmålet er vel om han er stafferettslig ansvarlig, eller "sinnsyk i gjerningsøyeblikket"? Da er det vel enten snakk om sikring eller soning? Ingen av delene medfører at man "slipper unna". ".........................................." Tja - de prøøver jo å få han frikjent da... 0 Siter
amerikafareren Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Tja - de prøøver jo å få han frikjent da... Frikjent fra straff, men det er ingen tvil om at han drepte sin kone så psykiatrisk behandling må han igjennom uansett. Synes det blir mer og mer av ektemenn som dreper sine koner når de ønsker å gå fra dem. Menn er tapere når det gjelder å bli alene og det blir det mere og mere av i dagens samfunn. Kvinner har større nettverk og bedre muligheter til å klare seg alene. 0 Siter
Gjest Morgan Kanee Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Frikjent fra straff, men det er ingen tvil om at han drepte sin kone så psykiatrisk behandling må han igjennom uansett. Synes det blir mer og mer av ektemenn som dreper sine koner når de ønsker å gå fra dem. Menn er tapere når det gjelder å bli alene og det blir det mere og mere av i dagens samfunn. Kvinner har større nettverk og bedre muligheter til å klare seg alene. Du er og blir "den sorte enke". Stakkars oss menn, for noen pyser vi er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.