Solsikke Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Nå sitter jeg her på Karmøy på besøk hos Svane Ringen er liksom sluttet nå Svane var en av de første jeg ble kjent med her inne på DOL. Vi forsøker å legge hodene i bløt her, tror kanskje det var i 97/98. Kjempe koselig i alle fall Kontakten var der med en gang ;D Så nå sitter vi her og skravler Svane og Tjorven hilser masse ;D 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hei og hå, Solsikke :-) Godt å høre at du har det bra! 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 hei og hopp! dere får kose dere så mye! 0 Siter
mrxx Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Husker selvsagt Svane godt og husker også Tjorven. Du får hilse dem begge og kos dere:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hei hei! Hils til Tjorven og Svane! 0 Siter
Gjest Inger Helèn Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Er Tjorven fra en by som ligger litt nord for karmøy? har tjorven lyst hår? isåfall er det denne tjorven som jeg kjenner sikkert. Og navnet hennes begynner på E 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Husker deg, Solsikke, men ikke de to andre. Du må bare svippe innom her igjen :-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Er Tjorven fra en by som ligger litt nord for karmøy? har tjorven lyst hår? isåfall er det denne tjorven som jeg kjenner sikkert. Og navnet hennes begynner på E hehe, du må spørre Svane om det. Jeg har bare snakket med Tjorven på telefonen jeg 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Er Tjorven fra en by som ligger litt nord for karmøy? har tjorven lyst hår? isåfall er det denne tjorven som jeg kjenner sikkert. Og navnet hennes begynner på E Det der er et spørsmål som det ikke kan svares bekreftende på, uten å oute vedkommende. 0 Siter
orginal svane Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Er Tjorven fra en by som ligger litt nord for karmøy? har tjorven lyst hår? isåfall er det denne tjorven som jeg kjenner sikkert. Og navnet hennes begynner på E Heisann alle sammen. Svane her og må bare si at å ha solsikke på besøk var utrolig kjekt. Svar til Inger: Nei hun er ikke fra en by nord for Karmøy, har aldri hatt lyst hår og navnet begynner langt ifra E, så er nok ikke henne du husker. Hatt mye gøy på DOL. Mange sene kvelder/netter med tull og vas:)))) Utrolig gøy. Håper dere alle har det fint. Kjekt å se at dere fortsatt henger med her inne. Ønsker alle en knallflotte høst:))))) Klem fra meg 0 Siter
vin Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg kommer fra Karmøy. Kan jeg spør om hvor på Karmøy du er i fra?Kanskje jeg kjenner deg... Nyskjerrig hilen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.