Gå til innhold

En hilsen fra Solsikke og Svane :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her på Karmøy på besøk hos Svane :) Ringen er liksom sluttet nå :)

Svane var en av de første jeg ble kjent med her inne på DOL. Vi forsøker å legge hodene i bløt her, tror kanskje det var i 97/98.

Kjempe koselig i alle fall :D Kontakten var der med en gang ;D Så nå sitter vi her og skravler :)

Svane og Tjorven hilser masse ;D

Skrevet

Hei og hå, Solsikke :-)

Godt å høre at du har det bra!

Skrevet

Husker selvsagt Svane godt og husker også Tjorven.

Du får hilse dem begge og kos dere:-)

Gjest Inger Helèn
Skrevet

Er Tjorven fra en by som ligger litt nord for karmøy? har tjorven lyst hår? isåfall er det denne tjorven som jeg kjenner sikkert. Og navnet hennes begynner på E ;)

Skrevet

Husker deg, Solsikke, men ikke de to andre.

Du må bare svippe innom her igjen :-)

Skrevet

Er Tjorven fra en by som ligger litt nord for karmøy? har tjorven lyst hår? isåfall er det denne tjorven som jeg kjenner sikkert. Og navnet hennes begynner på E ;)

hehe, du må spørre Svane om det. Jeg har bare snakket med Tjorven på telefonen jeg :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det der er et spørsmål som det ikke kan svares bekreftende på, uten å oute vedkommende.

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann alle sammen. Svane her og må bare si at å ha solsikke på besøk var utrolig kjekt. Svar til Inger: Nei hun er ikke fra en by nord for Karmøy, har aldri hatt lyst hår og navnet begynner langt ifra E, så er nok ikke henne du husker.

Hatt mye gøy på DOL. Mange sene kvelder/netter med tull og vas:)))) Utrolig gøy. Håper dere alle har det fint. Kjekt å se at dere fortsatt henger med her inne. Ønsker alle en knallflotte høst:))))) Klem fra meg

Skrevet

Jeg kommer fra Karmøy.

Kan jeg spør om hvor på Karmøy du er i fra?Kanskje jeg kjenner deg...

Nyskjerrig hilen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...