Gå til innhold

då var det gjort!

Anbefalte innlegg

Gjest nei nei nei nei

ble så lei av at typen heletiden ville ha vibben med i sexakten så eg knuste den!

tok den med utenfor og hamret løs på den hehe..

og tro meg, det var litt av en jobb det der altså...!!

tingen var det at når alt lå til rette og vi var klare for litt "humptidump" så kom den forhatte settningen..

..kor e vibben...ska eg hente den eller gidder du?

og når jeg sier at eg ikke ville ha den med,så så han ikke vitsen lengre... for det var jo ikke gøy at bare han sku få ut trykket og ikke eg.

så når jeg kom inn igjen sa jeg enkelt og greit at han får bruke fantasien fra nå av hvis han ville at jeg sku få orgasme.

(pleier å gni på meg selv altså...er ikke den late som forventer å få alt gjort for meg)

så nå er det gjort..

måtte bare få det ut..*pjuhh*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244433-d%C3%A5-var-det-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nei nei nei nei

Kan bare tenke meg at det må være SINNSYKT kjipt for han at du ikke kommer.

eg kommer jo!! som det suser!

men han har fått en vane for at vi alltid har vibben med oss og det er/var litt plagsomt!

og når vibben er med så blir det som oftest en sånn kjappis.

liker å kose og sånnt eg då.

gjensidig kosing:)

Gjest nei nei nei nei

Gir han deg oralsex da? Eller var det det han prøvde å unngå..?

joda oralt og alt det der er toppers...men som sagt så blir det som regel bare en kjappis når vibben var tilstede.

har unger å stri med og då er det lett for å bare bzzzzze og få det overstått.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...