ingoen Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Heisann alle gravide medsøstre! Nå er jeg tilbake og kikker innom, håper noen fremdeles husker meg. Har hatt 2-3 mnd sommerferie nå, har flyttet og venter enda på å bli koblet på nettet. Er gravid 17 +2 nå, og er overlykkelig over å ha kommet så langt. Mistet to ganger på rad, i uke 16 og 12. Men denne gangen tror jeg det skal gå så fint atte ! Vi skal på rutine-ul neste uke, har bestemt oss for å vite kjønn denne gangen. Gleder oss VELDIG ! Håper det går fint med dere andre ! Klem fra 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Velkommen tilbake. Godt med lang sommerferie! Og så spennende det blir med UL!!!! 0 Siter
j83! Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hei hei! Ville bare si velkommen tilbake etter sommerferie og lykke til på ultralyd. =) Selv er jeg 12+3 uker på vei og gleder meg veldig til ultralyden selvom det er en stund til enda desverre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.