Gjest aldri i livet Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg har rotet det til og pådratt meg noen smålån, kreditter etc på tilsammen ca 35 000. Har ingen betalingsanmerkninger el.l., men nå begynner jeg å slite med å få det til. Burde derfor ha samlet dette på ett sted og fått til en ordentlig nedbetalingsordning. Jeg kan ikke låne på hus, private el.l., og må derfor refinasiere annetssteds. Noen som har tips til kreditt/finasieringskilder som ikke tar blodrente (20-60%) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Du har sikkert en bank du forholder deg til. snakk med dem. 0 Siter
Gjest satan sjøl Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Du har sikkert en bank du forholder deg til. snakk med dem. sjekk banken din.. har du oppbygget ett godt rykte der så får du gunstige lånevilkår. det fikk jeg! *gliser* 0 Siter
amerikafareren Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 sjekk banken din.. har du oppbygget ett godt rykte der så får du gunstige lånevilkår. det fikk jeg! *gliser* Der ser du;) det ordner seg som regel;) 0 Siter
Gjest aldri i livet Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Min vanlige bank er ikke et alternativ. Jeg tenker på andre typer kredittinstitusjoner. Noen som har tips om noen som ikke har så høy rente? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.