Gå til innhold

har han glemt det?

Anbefalte innlegg

Gjest edrujente
Skrevet

Traff en fyr på fest. Han hadde drukket ganske mye. Vi flørtet mye, og han ga uttrykk for at han likte meg. Hva er sannsynligheten for at han har glemt meg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten. Hvis du ikke hører noe e.l., så er det mer sannsynlig at han ikke er "mann" nok til å følge opp i edru tilstand.

".........................................."

Skrevet

Om du møtte han på fest for ett år siden, ganske stor sannsynlighet.

Om du møtte han på fest i helga, er det jo bare mandag i dag og han kan enda ta kontakt. Om det er det du venter på da.

Gjest edrujente
Skrevet

Om du møtte han på fest for ett år siden, ganske stor sannsynlighet.

Om du møtte han på fest i helga, er det jo bare mandag i dag og han kan enda ta kontakt. Om det er det du venter på da.

Det er ikke lenge siden i det hele tatt. Jeg bare lurer på om hvor mye man husker når man har drukket en del. Selv er jeg ikke erfaren med alkohol, så jeg aner ikke. Har bare hørt at folk snakker om at de ikke husker ting som skjedde og slikt.

Gjest Pro-Lite
Skrevet

Liten. Hvis du ikke hører noe e.l., så er det mer sannsynlig at han ikke er "mann" nok til å følge opp i edru tilstand.

".........................................."

Eller at han bare, som så mange på fest, hadde det hyggelig i øyeblikket.

Skrevet

Det er ikke lenge siden i det hele tatt. Jeg bare lurer på om hvor mye man husker når man har drukket en del. Selv er jeg ikke erfaren med alkohol, så jeg aner ikke. Har bare hørt at folk snakker om at de ikke husker ting som skjedde og slikt.

Det er veldig varierende fra person til person. Noen får lett blackout, selv om de ikke drikker enormt mye, mens for andre skal det ekstremt mye til for å faktisk glemme. At man skulle ønske at man kunne glemt noen tabber, og kanskje sier at man har glemt ting, er kanskje en annen sak.

Skrevet

I en slik situasjon tror jeg at du burde ta kontakt. Når han våkner så ligger fylleangsten langt utenpå han og det å ta kontakt etter en slik tur er ikke enkelt, selv om han vil det aldri så mye.

Innen han kommer "til seg selv" igjen så har det gått for lang tid.

Han er garantert redd for å ha mistolket signalene du har gitt også og derfor blir usikker på deg. Han vil jo ikke huske detaljer.

Det betyr at du bør ta kontakt hvis du ønsker det.

Det er muligheter for at dere begge sitter og håper på at den andre tar kontakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...