Gjest Pro-Lite Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 i denne artikkelen, og vinn karma. http://pub.tv2.no/TV2/program/article726553.ece 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Frihjof i overskrifta Får jeg en varm og god karma da? 0 Siter
Gjest Frithjof med T Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Frihjof i overskriften og noen andre steder i artikkelen. 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Frihjof! Når kommer premien da? =) 0 Siter
Gjest Pro-Lite Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Frihjof i overskrifta Får jeg en varm og god karma da? Oi... Karma avsendt. Håper du er mottakelig for den.. 0 Siter
Gjest Pro-Lite Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Frihjof i overskriften og noen andre steder i artikkelen. Var ikke den jeg tenkte på (fordi jeg ikke la merke til den), men for all del.. Din er like gyldig! 0 Siter
Gjest Pro-Lite Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Frihjof! Når kommer premien da? =) Den er avsendt. :-) Håper du også er mottakelig. MEN... Det jeg egentlig siktet til var dette: "Vi er begge to veldig fotballinteresserte, og Manchester United er favorittlaget vårt. Vi har snakket om å reise til London for å se laget i aksjon på hjemmebane, forteller Line." Ehhh.... 0 Siter
dolores83 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Den er avsendt. :-) Håper du også er mottakelig. MEN... Det jeg egentlig siktet til var dette: "Vi er begge to veldig fotballinteresserte, og Manchester United er favorittlaget vårt. Vi har snakket om å reise til London for å se laget i aksjon på hjemmebane, forteller Line." Ehhh.... haha:D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.