Gå til innhold

Er det vanlig?

Anbefalte innlegg

litt usikker her

jeg sluttet med p-piller i begynnelsen av mai,normal mensen da,i begynnelsen av juni og i begynnelsen av juli.men etter mensen i bynnelsen av juli har jeg ikke hatt mensen,har vanligvis veldig regelmessig mensen,også før jeg begynte på p-piller. jeg har tatt graviditetstest, men den var negativ,har og tatt en senere så regner med at jeg kan utelukke graviditet. vet at det kan ta litt tid før kroppen kommer i orden igjen etter p-piller men var jo regelmessig i begynnelsen så synes det er litt rart at jeg nå ikke får mensen. skal jeg bare fortsette å vente eller kan det være noe annet?sluttet på p-piller fordi jeg hadde mange små blødninger hele tiden,føltes ut som jeg hadde mensen hele tiden.dette gikk over straks jeg sluttet på p-piller. hadde en veldig litn blødning i midten av august i forbindelse med samleie,har også kjent litt stikking i siden nå og da + noen mensen smerter når jeg egntlig skulle hatt mensen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244470-er-det-vanlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

litt usikker her

Ta en ny test. Jeg hadde stikking i siden da jeg var gravid.....

har tatt test nylig på nytt,negativ,en slik digital test.clear blue. føler meg ikke gravid.ikke øme bryster,ikke trett,ikke særlig kvalm heller må ikke ofte på do...ingenting liksom....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244470-er-det-vanlig/#findComment-1900984
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...