Gjest kvitsymra Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Heisann! Eg skal ta MC-oppkjøring i Egersund om ikke altfor lenge. Noen som har kjørt opp i denne byen før, og kan tipse om kjøreruter de pleier å bruke? 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hei! Jeg kjørte opp til MC lappen i Egersund for noen år siden. Da kjørte jeg først på landevei et stykke ut av Egersund, så var det litt by kjøring. Men er ikke lyskryss i byen da, tror jeg. Men kjørte bak byen i noen trange gater med bratte bakker. Lykke til 0 Siter
petter smart Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hei! Jeg kjørte opp til MC lappen i Egersund for noen år siden. Da kjørte jeg først på landevei et stykke ut av Egersund, så var det litt by kjøring. Men er ikke lyskryss i byen da, tror jeg. Men kjørte bak byen i noen trange gater med bratte bakker. Lykke til Bykjøring i Egersund????? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.