Gå til innhold

Hårete eller ei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• Prozak

12

• ylvali1365381015

10

• keinstein

9

Mest aktive i denne tråden

Annonse

jada. men uten kroppsbehåring ser vi jo ut som prepubertale alle sammen. føler ubehag over å skulle ha sex med en helt glætt fyr. likedan synes jeg det ser litt perverst ut med glattbarberte kvinner, noen bruker attpåtil undertøy med tegneseriemotiv.

nei, gi meg voksne, trygge mennesker, som er stolte over sine rumper og pupper og hofter. og kjønnsbehåring.

;-)

Det er nettopp fordi vi er trygge vi shaver oss. Det er kun hår. Det vokser ut igjen på rekordtid dersom vi ikke trives barbarte.

Det Keinstein våser om over her angående kløe, er intet annet enn absurd. Det er mulig det er veldig lenge siden han begynte å barbere seg i ansiktet, men hvis han husker veldig godt etter vil han huske kløe den gang også. Det er klart det klør de første gangene.

Det oppleves uansett hvor på kroppen man barberer seg for første gang. Det gjaldt helt sikkert dere jenter også - første gang dere tok leggene eller armhulene. Men så går det over, og alt blir berre lækkert.

Prebubertalt? Jeg har aldri vært borti en kvinne som har fått meg til å tenke i de baner. Det måtte i så fall vært noe særdeles galt med henne - eventuelt meg som hadde havna bortpå noe så innihelvetes ungt. Får jeg tanker i de baner en gang jeg har sex med en barbert jente, kommer jeg til å oppsøke psykolog. Det vil jeg anbefale dere andre som tenker i de baner å gjøre. Med slike tanker sirkulerende i min øverste etasje ville jeg begynt å frykte meg selv.

Og jeg har ikke sex med folk med kjønnshår. Den slags uhumskheter er dumpegrunn.

Annonse

Mener du det absolutt reservasjonsløst?? ;-)

http://hometown.aol.com/antlanara/images/hairy%20man.jpg

Der var han igjen ja, han har vært lenket til her inne før.

Altså - hadde jeg først elsket fyren så hadde en slik hårvekst overhode ikke skremt meg. Seriøst.

Der var han igjen ja, han har vært lenket til her inne før.

Altså - hadde jeg først elsket fyren så hadde en slik hårvekst overhode ikke skremt meg. Seriøst.

Jeg må innrømme at grensen for meg går et godt stykke før det der. Hadde nok måttet vokse hele baksiden før det ble noe der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...