Gå til innhold

Hårete eller ei

Anbefalte innlegg

Nja, hun kan jo bare shave seg.

Men hvis hun ikke hadde gjort det hadde vi hatt et meget stort problem. Jeg har ordentlig hårfobi og hadde ikke makta det.

Nå er det uansett ikke noe stort problem. Det å finne ubarberte damer i dag er som å finne en nål i en høystokk.

Rundt barneskolene mener du?

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• Prozak

12

• ylvali1365381015

10

• keinstein

9

Mest aktive i denne tråden

jada. men uten kroppsbehåring ser vi jo ut som prepubertale alle sammen. føler ubehag over å skulle ha sex med en helt glætt fyr. likedan synes jeg det ser litt perverst ut med glattbarberte kvinner, noen bruker attpåtil undertøy med tegneseriemotiv.

nei, gi meg voksne, trygge mennesker, som er stolte over sine rumper og pupper og hofter. og kjønnsbehåring.

;-)

Hvis du ser prepubertal ut uten fittehår, så er "problemet" ditt (grunnen til det) noe helt annet enn mangelen på hår. Det samme gjelder typen din hvis han ser prepubertal ut med barberte baller.

".........................................."|

Mener du det absolutt reservasjonsløst?? ;-)

http://hometown.aol.com/antlanara/images/hairy%20man.jpg

Han maratonløperen fra Haugesund har omtrent så mye hår. Men under EM fikk han masse henvendelser fra lystne damer som lurte på om han var ledig, så det er nok mange som liker det. Og det er jo mandig.

Annonse

Han maratonløperen fra Haugesund har omtrent så mye hår. Men under EM fikk han masse henvendelser fra lystne damer som lurte på om han var ledig, så det er nok mange som liker det. Og det er jo mandig.

He he, men man skal ikke alltid måle seg etter hvor mange "frierbrev" man får etter offentlige opptredener, all den tid også straffedømte får det! ;-)

Uten sammenligning forøvrig så klart!

Der var han igjen ja, han har vært lenket til her inne før.

Altså - hadde jeg først elsket fyren så hadde en slik hårvekst overhode ikke skremt meg. Seriøst.

Ikke meg heller. Manglende hårvekst på bein og armer, derimot, er diskvalifiserende hos meg.

ylvali1365381015

Du finner ubarberte damer rundt barneskoler? Bruke innsiden av hodet litt før du forsøker deg med hjernedøde fornærmelser kanskje, lillegutt? *Klappe på hodet* :-)

"........................................"

herregud, du er jammen så sylskarp du, prozak!

vet ikke hvilke damer dere kommer i buksa på, men jeg ser nesten aldri glattbarberte kvinnekjønn. og jeg ser en god del... ;-) *klappe på skuldra*

vi er jo slik laget da, vi kvinner også.

ylvali1365381015

Hvis du ser prepubertal ut uten fittehår, så er "problemet" ditt (grunnen til det) noe helt annet enn mangelen på hår. Det samme gjelder typen din hvis han ser prepubertal ut med barberte baller.

".........................................."|

knegg... ;-) du skjønner ikke hva jeg mener eller bare lager en artig tvist på det jeg sier?

Annonse

Du finner ubarberte damer rundt barneskoler? Bruke innsiden av hodet litt før du forsøker deg med hjernedøde fornærmelser kanskje, lillegutt? *Klappe på hodet* :-)

Ja naturlig glætte!

Må få informere om at det ikke er å finne nåla i høystakken å finne en ubarbert kvinne, men hva vet vel du om det.

Er det ikke tøft å være selvoppnevt altviter og gammel vis mann og så tragisk?

herregud, du er jammen så sylskarp du, prozak!

vet ikke hvilke damer dere kommer i buksa på, men jeg ser nesten aldri glattbarberte kvinnekjønn. og jeg ser en god del... ;-) *klappe på skuldra*

vi er jo slik laget da, vi kvinner også.

Stopp litt, nå. Prøv å bruk hodet litt: Tenk..._hvor_ og _når_ har jeg sagt noe som helst om at man ikke finner ubarberte kvinner? Hm?

Tips: Lær deg å lese før du svarer.

Og hvis du synes jeg er skarp i kjeften mot deg nå, så vet du at det er sånn jeg er når folk anklager meg for å si noe annet enn det jeg sier.

knegg... ;-) du skjønner ikke hva jeg mener eller bare lager en artig tvist på det jeg sier?

Nei, jeg kommenterer det idiotisk fjollete i det du sier. Hvis du ser prepurbertal ut hvis du barberer deg, så er det resten av deg det er noe galt med, ikke hårløsheten.

"..........................................."

Ja naturlig glætte!

Må få informere om at det ikke er å finne nåla i høystakken å finne en ubarbert kvinne, men hva vet vel du om det.

Er det ikke tøft å være selvoppnevt altviter og gammel vis mann og så tragisk?

Heheh...du må være litt tilbakestående, du? Jeg skal ikke tråkke mer på deg, jeg :-)

"............................................"

ylvali1365381015

Stopp litt, nå. Prøv å bruk hodet litt: Tenk..._hvor_ og _når_ har jeg sagt noe som helst om at man ikke finner ubarberte kvinner? Hm?

Tips: Lær deg å lese før du svarer.

Og hvis du synes jeg er skarp i kjeften mot deg nå, så vet du at det er sånn jeg er når folk anklager meg for å si noe annet enn det jeg sier.

kjære lille sinte venn!

eller skarpe da...

ro dem ned mann.

det kan være en fordel å lese tråden fra begynnelse til slutt, men det er muligens vanskelig å følge den naturlige flyten i det med så mange innskytelser fra andre innimellom. Mener jeg er forsiktig med å legge ord i munnen på andre, det kan du i det minste godskrive?

Får følelsen av at du er en aldrende skolerektor, proppfull som du er av maktspråk og "klappe på hodet"- gester...

høflighet er en dyd.

mvh,

mvh,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...