Gjest loewe Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Noen som gidder å fortelle i korte trekk hva som skjedde med de faste karakterene?? 0 Siter
Haleh Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Det skjedde ikke noe med personene. Det var en "stand alone"- episode hvor vi fulgte en manns liv med ALS. Episoden gikk gradvis bakover i tid, fra nåtid og tilbake til 1999 tror jeg. Han var lærer på medisinstudiet da Abby gikk der og han hjalp henne med å klare eksamen, så hun takler det dårlig at han har blitt så syk. 0 Siter
Gjest loewe Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Det skjedde ikke noe med personene. Det var en "stand alone"- episode hvor vi fulgte en manns liv med ALS. Episoden gikk gradvis bakover i tid, fra nåtid og tilbake til 1999 tror jeg. Han var lærer på medisinstudiet da Abby gikk der og han hjalp henne med å klare eksamen, så hun takler det dårlig at han har blitt så syk. Takk:) 0 Siter
dolores83 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Det skjedde ikke noe med personene. Det var en "stand alone"- episode hvor vi fulgte en manns liv med ALS. Episoden gikk gradvis bakover i tid, fra nåtid og tilbake til 1999 tror jeg. Han var lærer på medisinstudiet da Abby gikk der og han hjalp henne med å klare eksamen, så hun takler det dårlig at han har blitt så syk. hm, kanskje du kan hjelpe meg også? jeg klarer ikke å plassere hun som spilte assistenten/pleieren til han als-pasienten. Hvem er hun, og hvor har jeg henne fra? Irriterer meg litt:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.