Gå til innhold

Finnes det smutthull for sånt?

Gjest laguna (guttegærn som bare fy!)

Anbefalte innlegg

Gjest laguna (guttegærn som bare fy!)
Skrevet

For altså..Nå driver jeg og styrer på og storkoser meg som singelboer (exen er mere eller mindre helt ute, egen hybel! :-))

Meeen..Tingen er at nå blir det mye sjonglering for en uvant satan her.. På forsommeren hadde jeg, som noen av dere kanskje husker at jeg skrev om, den dere forferdelige fylleskandalen, som, blandt mye, hvertfall involverte en gift fyr jeg var head over heels etter..Etter det skjønte selv jeg at det toget var godt..;-p

Tingen er at jeg ved pur tilfeldighet snublet over en kjekkas forrige helg, og han er super han, men jeg vet i grunnen godt at dette er en fryktelig god venn av han andre duden..Jeg kjenner ikke disse folka i det hele tatt i utgangspunktet.

Hvis jeg går mere ut med fyr 2, virker det da bare som om jeg via omveier prøver å slikke meg inn på dude 1 igjen?! :-o Og HVOR ufint er det å harve over flere fra samme kompisgjeng? ;-P

Det må nevnes at jeg ikke tror (skjønt jeg vet ikke) at fyr 2 vet at jeg har hatt denne pinlige affæren med fyr 1. Jeg nevnte hvertfall ikke!;-P

Føler meg som en sabla slut her nå, kanskje særlig tatt i betraktning at jeg holder meg litt med en i USA også..;-P

Men altså, disse guttekompisene..? Burde jeg aldri, aldri snakke med NOEN av dem igjen og heller gå på jakt på andre siden av byen, eller er det sånn nesten greit?

Og hvor stor er sjansen for at alle sammen av dem nå baksnakker meg som bare fy etter det som har passert?

Noen kloke dolere her med meninger og erfaringer?

:-)

Skrevet

Gutter baksnakker vel ikke? Tviler i vertfall på at de snakker noe spesielt, og han nr 1 vinner uansett på å si minst mulig ettersom han er gift.

Tror jeg hadde gått for dude nr 2 jeg. Han gifte og han i USA blir litt for mye ståk.

Gjest Persille
Skrevet

Håh! Her lukter det potensielle intriger!!

:)

Neida, skal vi se... Fyr 1 har antagelig ikke fortalt om deg til fyr 2 - gutter pleier ikke å gjøre sånne ting i like stor grad som oss.

Jeg synes ikke det virker som om du prøver deg på fyr1 via fyr2 - men skal ikke svare for dem. Jeg hadde hvertfall ikke tenkt sånn...

Når det gjelder gutter i samme kompisgjeng er ikke det så lurt (erfaringsmessig), og hvertfall ikke når flausen var total og du antagelig må trffe fyr1 igjen via fyr2 i sosiale anledninger.

Menne - det trenger ikke å være ille med to fra samme gjeng. Kommer litt an på hvor gode kompiser de er. Om de ikke er bestevenner så er det ikke noe problem mener jeg.

Og hvertfall ikke når du ikke har gjort mer enn å drite deg ut. Du har jo ikke ødelagt ekteskapet, vært sammen med ham over år eller knust bilen hans eller noe (hvilket han sikkert hadde fortjent?).

Om fem år ler dere av hele greia :)

Når det kommer til at det er en fyr til inne i bildet (USA, les fyr3) så er det ingen grunn til at det skal bli noe problem heller - dersom du ikke involverer deg alvorlig i noen av dem.

Fyr3 vil aldri få vite om fyr1 og fyr2, og fyr2 vil ikke få vite om fyr3 om du ikke sier det (og det gjør du ikke). Så lenge det ikke er seriøse forhold kan du godt flørte med alle tre :)

Men; skal du bli kjæreste med én av dem - så må du kutte ut den andre (antar fyr1 er ute av bildet for godt).

Vet ikke helt om jeg svarte på det du lurte på - men jeg synes du er i din fulle rett til å ha det litt moro rundtomkring!!

laguna1365380434
Skrevet

Gutter baksnakker vel ikke? Tviler i vertfall på at de snakker noe spesielt, og han nr 1 vinner uansett på å si minst mulig ettersom han er gift.

Tror jeg hadde gått for dude nr 2 jeg. Han gifte og han i USA blir litt for mye ståk.

DET er sant! ;-) Dude 1 kan jo nesten ikke plapre uansett hvor lyst hanmåtte ha han! :-D HAH!

Jeg tenkte i grunnen å beholde både fyr 2 & 3, nr 1 skrev jeg ut av historien med doble utropstegn tidligere i sommer..;-P

Tenk at jeg ikke tenkte på det selv! :-)

Skrevet

DET er sant! ;-) Dude 1 kan jo nesten ikke plapre uansett hvor lyst hanmåtte ha han! :-D HAH!

Jeg tenkte i grunnen å beholde både fyr 2 & 3, nr 1 skrev jeg ut av historien med doble utropstegn tidligere i sommer..;-P

Tenk at jeg ikke tenkte på det selv! :-)

Hvordan fordeler du dette? Kanskje de bor langt fra hverandre, slik at du får en pause? :-)

laguna1365380434
Skrevet

Håh! Her lukter det potensielle intriger!!

Neida, skal vi se... Fyr 1 har antagelig ikke fortalt om deg til fyr 2 - gutter pleier ikke å gjøre sånne ting i like stor grad som oss.

Jeg synes ikke det virker som om du prøver deg på fyr1 via fyr2 - men skal ikke svare for dem. Jeg hadde hvertfall ikke tenkt sånn...

Når det gjelder gutter i samme kompisgjeng er ikke det så lurt (erfaringsmessig), og hvertfall ikke når flausen var total og du antagelig må trffe fyr1 igjen via fyr2 i sosiale anledninger.

Menne - det trenger ikke å være ille med to fra samme gjeng. Kommer litt an på hvor gode kompiser de er. Om de ikke er bestevenner så er det ikke noe problem mener jeg.

Og hvertfall ikke når du ikke har gjort mer enn å drite deg ut. Du har jo ikke ødelagt ekteskapet, vært sammen med ham over år eller knust bilen hans eller noe (hvilket han sikkert hadde fortjent?).

Om fem år ler dere av hele greia :)

Når det kommer til at det er en fyr til inne i bildet (USA, les fyr3) så er det ingen grunn til at det skal bli noe problem heller - dersom du ikke involverer deg alvorlig i noen av dem.

Fyr3 vil aldri få vite om fyr1 og fyr2, og fyr2 vil ikke få vite om fyr3 om du ikke sier det (og det gjør du ikke). Så lenge det ikke er seriøse forhold kan du godt flørte med alle tre :)

Men; skal du bli kjæreste med én av dem - så må du kutte ut den andre (antar fyr1 er ute av bildet for godt).

Vet ikke helt om jeg svarte på det du lurte på - men jeg synes du er i din fulle rett til å ha det litt moro rundtomkring!!

Hey! Takk for kule og utfyllende råd! :-) Vant til å sjonglere et par-tre stykker selv eller? ;-)

Ja jeg knuste jo toss alt ikke bilen til dude 1, jeg gjorde ikke det, selvom jeg var ille..;-P

Og..Det er øyaktig slik at jeg kunne tenke meg å beholde fyr 2 & 3 ja, og fyr 1 er ute..Men møte ham må jeg nok, om jeg fortsetter med fyr 2, de er, om ikke bestevenner, close, og med i en liten og tett kompisgjeng.

Men bør jeg fortelle han at jeg har hatt et lite intermezzo med kompisen hans, sånn om vi går ut en del, eller bør jeg holde munnen godt lukket? Jeg har vett nok til å ikke nyse om dude 2 til dude 3, og vice versa, men de andre greia, er det ikke litt farlig å late som ikkeno? ;-)

Men jeg har allerde sagt at jeg ikke kjennern og greier, håndhilst og greier (! flaut!! :-o) så det er vl ikke helt lurt det heller. Faen. Jeg håndterte ting litt klønete her synes jeg..;-P

laguna1365380434
Skrevet

Hvordan fordeler du dette? Kanskje de bor langt fra hverandre, slik at du får en pause? :-)

Neida, og joda. fyr 1 & 2, rett i nabolaget, men fyr 3 i USA. Heldigvis..;-P

Gjest Persille
Skrevet

Hey! Takk for kule og utfyllende råd! :-) Vant til å sjonglere et par-tre stykker selv eller? ;-)

Ja jeg knuste jo toss alt ikke bilen til dude 1, jeg gjorde ikke det, selvom jeg var ille..;-P

Og..Det er øyaktig slik at jeg kunne tenke meg å beholde fyr 2 & 3 ja, og fyr 1 er ute..Men møte ham må jeg nok, om jeg fortsetter med fyr 2, de er, om ikke bestevenner, close, og med i en liten og tett kompisgjeng.

Men bør jeg fortelle han at jeg har hatt et lite intermezzo med kompisen hans, sånn om vi går ut en del, eller bør jeg holde munnen godt lukket? Jeg har vett nok til å ikke nyse om dude 2 til dude 3, og vice versa, men de andre greia, er det ikke litt farlig å late som ikkeno? ;-)

Men jeg har allerde sagt at jeg ikke kjennern og greier, håndhilst og greier (! flaut!! :-o) så det er vl ikke helt lurt det heller. Faen. Jeg håndterte ting litt klønete her synes jeg..;-P

Vant og vant - det er moro å være singel :)

Og det er jeg nå! Status er at en per def. er over gjennomsnittet interessert - men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. En annen vet jeg ikke helt, han liker meg - men ikke at jeg har barn, og da blir det jo ikke noe - men det er moro for nå kan man si :)

Ehm, men - alle har driti seg ut i fylla! Så om du forteller alt til fyr2, så er det en ærlig sak. Bare si det som det er, "du, jeg har noe jeg må fortelle, og det er så utrolig flaut, men det er bedre at jeg forteller det selv nå enn at du får høre det av andre senere..." osv. Og så sier du bare at du er skikkelig flau, at det var skikkelig teit - og at du GJERNE skulle hatt det ugjort.

Hva skal han si da? Ingenting. Du visste jo ikke om fyr2 da dette skjedde, dermed har du jo ikke valgt ham på andreplass eller noe...

Når det gjelder 2 og 3 så er jo begge bare kompiser foreløpig - du har ikke et forhold til noen av dem.

Nå sier du ikke så veldig mye om 3 da, men dere har antagelig ingen avtale om å spare dere og være ekskulsive til neste gang du drar over there? Dermed er han bare kompis.

Når det gjelder 2 har det ikke skjedd noe særlig ennå - og gjør det det vil vel muligens interessen for 3 falme noe? Det pleier gjerne å være sånn.

Så mitt forslag er; vent å se! Hold alle baller varme og i luften inntil videre, og når den ene blir varmere enn de andre, så slipper du dem...

Skrevet

Og det er jeg nå! Status er at en per def. er over gjennomsnittet interessert - men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. En annen vet jeg ikke helt, han liker meg - men ikke at jeg har barn, og da blir det jo ikke noe - men det er moro for nå kan man si :)

Ehm, men - alle har driti seg ut i fylla! Så om du forteller alt til fyr2, så er det en ærlig sak. Bare si det som det er, "du, jeg har noe jeg må fortelle, og det er så utrolig flaut, men det er bedre at jeg forteller det selv nå enn at du får høre det av andre senere..." osv. Og så sier du bare at du er skikkelig flau, at det var skikkelig teit - og at du GJERNE skulle hatt det ugjort.

Hva skal han si da? Ingenting. Du visste jo ikke om fyr2 da dette skjedde, dermed har du jo ikke valgt ham på andreplass eller noe...

Når det gjelder 2 og 3 så er jo begge bare kompiser foreløpig - du har ikke et forhold til noen av dem.

Nå sier du ikke så veldig mye om 3 da, men dere har antagelig ingen avtale om å spare dere og være ekskulsive til neste gang du drar over there? Dermed er han bare kompis.

Når det gjelder 2 har det ikke skjedd noe særlig ennå - og gjør det det vil vel muligens interessen for 3 falme noe? Det pleier gjerne å være sånn.

Så mitt forslag er; vent å se! Hold alle baller varme og i luften inntil videre, og når den ene blir varmere enn de andre, så slipper du dem...

"det er moro å være singel"

Er hun singel?:)

Skrevet

Jeg tror nok jeg ville jakta på andre siden av by'n ja... Hvis denne fyren er god kompis med han du flausa med her tidligere, så setter du han i en litt vanskelig situasjon ovenfor kompisen sin (da må han plutselig begynne å sjonglere ifht hvem kan jeg treffe når slik at DE ikke treffer HVERANDRE etc). Du risikerer å så splid i en hel gjeng her tror jeg :-O

For ikke å snakke om at du sannsynligvis blir det store samtaleemnet for alle i gjengen til kompisene når du ikke er tilstede. Og det er jo ikke så festlig.

Nei, jeg tror jeg ville latt han har gå jeg altså...

Skrevet

Herrejemini for et språk! Selv min 16 åring høres mer voksen ut enn dette!

Skrevet

Vennen min.

Dette stedet er som en liten by i byen hvor det snakkes om både den ene og den andre. En av venninnene mine hadde et par tre uheldige episoder for et par år siden og jeg skal love at det ble pinlig for henne å ta en pubrunde her etterhvert. Hun er jo, kremt, noen år eldre enn deg men likevel gikk folkesnakket altfor raskt og hun ble ganske skremt av å gå på puben i tilfelle hun skulle møte en av de andre eller møte en av kompisene deres etterhvert.

Skrevet

Det er nok ikke akkurat det lureste å feie over flere i samme guttegjeng. Det sier seg selv.

Om det blir pratet om deg hvis du gjør det? Ja, hva tror du selv??

Fordelen for deg er at du vil få enda flere å feie over fordi de ser deg som et lett bytte.

Forresten så tenkte jeg på fylleskandalen din for et par dager siden, jeg satt og humret godt, hehe.

Skrevet

Ikke sikkert de har snakket sammen nå. Men det kommer de nok til å gjøre når det går opp for dem at det er samme dama...nemlig deg. Og er det en vennegjeng, kan du være ganske sikker på at skravla går med en gang de får snurt i historien. Så om et halvt år, når du ser en venninne av dem, sitter hun og forteller venninnene sine om deg, når du går forbi. Du kan så klart gi blaffen i hva andre snakker om, men muligens hyggeligere å være erfaringen foruten?

Virker som det er en sånn vennegjeng-greie. Man kan ha seg med mange uten at det gjør noe, men folk som kopulerer med fler i samme gjeng, blir sett på som problemskapere.

laguna1365380434
Skrevet

Ryddige forslag, og du har helt rett..Her holder jeg det varmt over ele linja, til noe annet eventuellt blir varmere enn det andre..;-)

Kos deg masse som singel du også!

Jupp!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg syns du høres ut som min fjortis...

Allright, da så. ;-P

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror nok jeg ville jakta på andre siden av by'n ja... Hvis denne fyren er god kompis med han du flausa med her tidligere, så setter du han i en litt vanskelig situasjon ovenfor kompisen sin (da må han plutselig begynne å sjonglere ifht hvem kan jeg treffe når slik at DE ikke treffer HVERANDRE etc). Du risikerer å så splid i en hel gjeng her tror jeg :-O

For ikke å snakke om at du sannsynligvis blir det store samtaleemnet for alle i gjengen til kompisene når du ikke er tilstede. Og det er jo ikke så festlig.

Nei, jeg tror jeg ville latt han har gå jeg altså...

Jeg vil jo ikke slå splid, men at de snakker om meg det er jeg ikke SÅ nøye med..;-)

Jeg får se. Han er fin! :-I

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...