Gå til innhold

Finnes det smutthull for sånt?

Gjest laguna (guttegærn som bare fy!)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Herrejemini for et språk! Selv min 16 åring høres mer voksen ut enn dette!

Tenk om poenget mitt ikke alltid er å høres så jævlig voksen ut da..På dol er jo umoden nærmest et hedersbegrep..Takke meg til å høres ut som alle de modne og "voksne" menneskene her inne hvertfall..Yawn! ;-P

laguna1365380434
Skrevet

Vennen min.

Dette stedet er som en liten by i byen hvor det snakkes om både den ene og den andre. En av venninnene mine hadde et par tre uheldige episoder for et par år siden og jeg skal love at det ble pinlig for henne å ta en pubrunde her etterhvert. Hun er jo, kremt, noen år eldre enn deg men likevel gikk folkesnakket altfor raskt og hun ble ganske skremt av å gå på puben i tilfelle hun skulle møte en av de andre eller møte en av kompisene deres etterhvert.

Hmmm..Vel jeg får prøve å ikke la meg skremme hvertfall..;-)

De er jo sluts de og;-P

laguna1365380434
Skrevet

Det er nok ikke akkurat det lureste å feie over flere i samme guttegjeng. Det sier seg selv.

Om det blir pratet om deg hvis du gjør det? Ja, hva tror du selv??

Fordelen for deg er at du vil få enda flere å feie over fordi de ser deg som et lett bytte.

Forresten så tenkte jeg på fylleskandalen din for et par dager siden, jeg satt og humret godt, hehe.

Hehehe! Huffda! ;-p Ja den var drøy den..Så egetlig kasn jeg vel ikke kompromittere meg ytteligere uansett hva jeg gjør, så nå kan jeg bare bytte de ut med hveransre sånn hver 14 dag! ;-)

Neida, selvfølgelig skal jeg ikke det..Må tygge litt på den her..Det gjør meg ikke så mye om jeg evt blir slavet litt om, men det er kanskje runn til å ikke ta det sånn super fort i svingene her, følsom grunn.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Ikke sikkert de har snakket sammen nå. Men det kommer de nok til å gjøre når det går opp for dem at det er samme dama...nemlig deg. Og er det en vennegjeng, kan du være ganske sikker på at skravla går med en gang de får snurt i historien. Så om et halvt år, når du ser en venninne av dem, sitter hun og forteller venninnene sine om deg, når du går forbi. Du kan så klart gi blaffen i hva andre snakker om, men muligens hyggeligere å være erfaringen foruten?

Virker som det er en sånn vennegjeng-greie. Man kan ha seg med mange uten at det gjør noe, men folk som kopulerer med fler i samme gjeng, blir sett på som problemskapere.

Jeg vil jo ikke være noen problemskaper, men jeg er redd det togt har gått, etter det som passerte på forsommeren..;-P

At de snkkier om meg er ikke så hygglig det heller, men det lever jeg med..De er like mye sluts som meg egentlig, så det faller litt på sin egen urimelighet også..;-)

På dn annen side vil man jo helst ha blankeark med nye affærer, og ikke ett der jeg har kølet på halvparten av siden, så jeg får se!

Skrevet

Hmmm..Vel jeg får prøve å ikke la meg skremme hvertfall..;-)

De er jo sluts de og;-P

Selvfølgelig, regner ikke med at du trodde jeg mente noe annet ;o)

Gjest Go for it
Skrevet

Mette Marit overlevde alt, da gjør nok du det også. Trøst deg med at det hun har gjort, alltids er verre, men hold deg langt unna gifte og opptatte menn heretter (det er en uting)!

laguna1365380434
Skrevet

Selvfølgelig, regner ikke med at du trodde jeg mente noe annet ;o)

Neida, gjorde ikke det!:-)

laguna1365380434
Skrevet

Mette Marit overlevde alt, da gjør nok du det også. Trøst deg med at det hun har gjort, alltids er verre, men hold deg langt unna gifte og opptatte menn heretter (det er en uting)!

*lol* Kan m-m så kn jaggu vi også? :-D

Og, jupp, gifte menn er over og ut..Det var en opprivende engangsting..:-I

Skrevet

*lol* Kan m-m så kn jaggu vi også? :-D

Og, jupp, gifte menn er over og ut..Det var en opprivende engangsting..:-I

Synd egentlig, for de gifte er ofte de beste elskerne.

Skrevet

Jeg vil jo ikke være noen problemskaper, men jeg er redd det togt har gått, etter det som passerte på forsommeren..;-P

At de snkkier om meg er ikke så hygglig det heller, men det lever jeg med..De er like mye sluts som meg egentlig, så det faller litt på sin egen urimelighet også..;-)

På dn annen side vil man jo helst ha blankeark med nye affærer, og ikke ett der jeg har kølet på halvparten av siden, så jeg får se!

Om du virkelig vil noe med fyren, har du ikke så mye valg (med min viljestyrke eller tilsvarende), da er det bare å trå til.

Er du sånn halvsikker, er det jo greit å ha i bakhodet at du sikkert må være ekstremt søt, smart og redelig i lang tid, for å bygge opp samme tillit de andre i gjengen fikk på 5 min.

Det ultimat kjipeste er hvis du finner ut at mannen i ditt liv kjenner disse menneskene, eller en av dem jobber der du skal jobbe, når du bare har igjen et lite hvitt parti nederst på baksiden av arket ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Synd egentlig, for de gifte er ofte de beste elskerne.

*lol* seriøst? ;-)

Skrevet

Tenk om poenget mitt ikke alltid er å høres så jævlig voksen ut da..På dol er jo umoden nærmest et hedersbegrep..Takke meg til å høres ut som alle de modne og "voksne" menneskene her inne hvertfall..Yawn! ;-P

Sant nok. Er man fjortis, så er man fjortis.

Skrevet

*lol* seriøst? ;-)

Klart det! De har hatt massevis av øvetid med lave skuldre og blottet for prestasjonsagst. Lært seg mange triks og knep både for partner og seg selv.

Single menn med bare korte forhold bak seg har sikkert også hatt mye sex, men ikke så mye _avslappende_ sex at de har turt å utforske skikkelig - og dermed lært noe av det som skal til for å bli En SKIKKELIG God Elsker. Man prøver ikke på ting som kan ende i flause når man ikke kjenner parteneren godt nok!

Jeg er gift, og jeg vet :-P

laguna1365380434
Skrevet

Sant nok. Er man fjortis, så er man fjortis.

Noen spesiall årsak til at du gidder å være så guffen, eller har du bare en dårlig dag? ;-P

Vil når som helst heller være fjortis enn stålullspermanent som hytter med kjevla etter "dårlig" og "umodent" språk..;-P

Hvorfor kan ikke jeg få si "dude" etc om jeg har lyst til det? Jeg er sikker på at du skjønte budskapet & spørsmålet mitt fordet.

laguna1365380434
Skrevet

Klart det! De har hatt massevis av øvetid med lave skuldre og blottet for prestasjonsagst. Lært seg mange triks og knep både for partner og seg selv.

Single menn med bare korte forhold bak seg har sikkert også hatt mye sex, men ikke så mye _avslappende_ sex at de har turt å utforske skikkelig - og dermed lært noe av det som skal til for å bli En SKIKKELIG God Elsker. Man prøver ikke på ting som kan ende i flause når man ikke kjenner parteneren godt nok!

Jeg er gift, og jeg vet :-P

Så jeg får finne meg en skilt en da kanskje? ;-)

God fartstid, og ingen hjertesmerte med nåværender.

Skrevet

Så jeg får finne meg en skilt en da kanskje? ;-)

God fartstid, og ingen hjertesmerte med nåværender.

Sounds like a plan :o)

Lykke til med alle ballene i lufta, håper de faller ned på tilfredsstillende steder!

laguna1365380434
Skrevet

Sounds like a plan :o)

Lykke til med alle ballene i lufta, håper de faller ned på tilfredsstillende steder!

Tusen takk! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...