keinstein Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 å lukke døra Det kan bli for mye å gape over. I det hele tatt vurdere å gape over. Eller i det hele tatt vurdere. I det hele tatt... 0 Siter
Gjest brevid Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Det er et uttrykk ja, det er vel et typisk GK uttrykk som du tidlligere snakket om...nå begynner jeg å skjønne deg her keinstein alter ergo; Flisa. 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 ja, det er vel et typisk GK uttrykk som du tidlligere snakket om...nå begynner jeg å skjønne deg her keinstein alter ergo; Flisa. Tror du jeg er keinstein? LOL - jeg er en mormor på 43 - -Keinstein er sikkert en mann på rundt 30-40. 0 Siter
Gjest brevid Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Tror du jeg er keinstein? LOL - jeg er en mormor på 43 - -Keinstein er sikkert en mann på rundt 30-40. men du svarer på spørsmål jeg har stilt til keinsten og du skriker til meg i tillegg og da trodde det kanskje var en slags demonstrasjon og et alter ego av GKr han hadde skjønner du. Alt er oppklart nå. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Tror du jeg er keinstein? LOL - jeg er en mormor på 43 - -Keinstein er sikkert en mann på rundt 30-40. 30-40? 30-40 hva? 0 Siter
flisa Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 men du svarer på spørsmål jeg har stilt til keinsten og du skriker til meg i tillegg og da trodde det kanskje var en slags demonstrasjon og et alter ego av GKr han hadde skjønner du. Alt er oppklart nå. nei jeg skrek til keinstein -bare gå tilbake og se :-D 0 Siter
keinstein Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 år? Nå som vi hadde så hyggelig, og så begynner du å snakke om alder? Snart begynner du vel å snakke om penger også? 0 Siter
flisa Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Nå som vi hadde så hyggelig, og så begynner du å snakke om alder? Snart begynner du vel å snakke om penger også? Nei - det gjør jeg ikke 0 Siter
keinstein Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Nei - det gjør jeg ikke Sex da. 0 Siter
flisa Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Sex da. Nei - det er for privat :-) Jeg snakker bare om mat jeg 0 Siter
keinstein Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Nei - det er for privat :-) Jeg snakker bare om mat jeg Nå ble jeg sulten. 0 Siter
flisa Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Nå ble jeg sulten. Det er jeg støtt jeg ;D 0 Siter
keinstein Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Det er jeg støtt jeg ;D Defor snakker du så mye om mat. 0 Siter
flisa Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Defor snakker du så mye om mat. Jepp - og en glødende kokk -og så ser jeg på BBC FOOD så ofte jeg kan .) Jeg leser kokebøker på senga - hehe 0 Siter
keinstein Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Jepp - og en glødende kokk -og så ser jeg på BBC FOOD så ofte jeg kan .) Jeg leser kokebøker på senga - hehe F eks boka "Hot kjeks" ? Med gode oppskrifter på varme godbiter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.