Gå til innhold

De røde er ikke døde, men egner seg best for barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

å lukke døra :)

Det kan bli for mye å gape over.

I det hele tatt vurdere å gape over.

Eller i det hele tatt vurdere.

I det hele tatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et uttrykk :)

ja, det er vel et typisk GK uttrykk som du tidlligere snakket om...nå begynner jeg å skjønne deg her keinstein alter ergo; Flisa.

Skrevet

ja, det er vel et typisk GK uttrykk som du tidlligere snakket om...nå begynner jeg å skjønne deg her keinstein alter ergo; Flisa.

Tror du jeg er keinstein? LOL - jeg er en mormor på 43 - -Keinstein er sikkert en mann på rundt 30-40.

Skrevet

Tror du jeg er keinstein? LOL - jeg er en mormor på 43 - -Keinstein er sikkert en mann på rundt 30-40.

men du svarer på spørsmål jeg har stilt til keinsten og du skriker til meg i tillegg og da trodde det kanskje var en slags demonstrasjon og et alter ego av GKr han hadde skjønner du. Alt er oppklart nå.

Skrevet

30-40?

30-40 hva?

Skrevet

men du svarer på spørsmål jeg har stilt til keinsten og du skriker til meg i tillegg og da trodde det kanskje var en slags demonstrasjon og et alter ego av GKr han hadde skjønner du. Alt er oppklart nå.

nei jeg skrek til keinstein -bare gå tilbake og se :-D

Skrevet

år?

Nå som vi hadde så hyggelig, og så begynner du å snakke om alder?

Snart begynner du vel å snakke om penger også?

Skrevet

Nå som vi hadde så hyggelig, og så begynner du å snakke om alder?

Snart begynner du vel å snakke om penger også?

Nei - det gjør jeg ikke :)

Skrevet

Sex da.

Nei - det er for privat :-) Jeg snakker bare om mat jeg :)

Skrevet

Nei - det er for privat :-) Jeg snakker bare om mat jeg :)

Nå ble jeg sulten.

Skrevet

Det er jeg støtt jeg ;D

Defor snakker du så mye om mat.

Skrevet

Defor snakker du så mye om mat.

Jepp - og en glødende kokk -og så ser jeg på BBC FOOD så ofte jeg kan .) Jeg leser kokebøker på senga - hehe

Skrevet

Jepp - og en glødende kokk -og så ser jeg på BBC FOOD så ofte jeg kan .) Jeg leser kokebøker på senga - hehe

F eks boka "Hot kjeks" ? Med gode oppskrifter på varme godbiter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...