Gå til innhold

En gang til - Poetry in Motion??? - hvem sang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke den seige gamle sangen - men en friskere en - fra ca 1993.....hvem synger - to stk en dame og en mann tror jeg - tyske tro?

please..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, den husker jeg, hadde på Mr Music-kassett :-)

Men hvem som sang, nei si det!

Skrevet

Å, den husker jeg, hadde på Mr Music-kassett :-)

Men hvem som sang, nei si det!

Den var så fiiiin - den er på VG-kassett nr 7 tror jeg...

Skrevet

Jeg mener at det kan ha vært La Bouche? og sangen er på en av de aller tidligste Absolute Music, tror jeg. Og sangen var jo riktig så fengende.

Skrevet

Jeg mener at det kan ha vært La Bouche? og sangen er på en av de aller tidligste Absolute Music, tror jeg. Og sangen var jo riktig så fengende.

hmmmm

Skrevet

Den var så fiiiin - den er på VG-kassett nr 7 tror jeg...

Vet du hva, nå har jeg vært og kikket litt i hyllene mine, og den er ikke på noen av mine Mr Music-kassetter, den er på Absolute Music nr 7. Fra 1993.

Og artistene er *trommevirvel* de superkjente "Inker & Hamilton"

Skrevet

Vet du hva, nå har jeg vært og kikket litt i hyllene mine, og den er ikke på noen av mine Mr Music-kassetter, den er på Absolute Music nr 7. Fra 1993.

Og artistene er *trommevirvel* de superkjente "Inker & Hamilton"

JA; JA JA;!!! SMASKE!!! jeg gjetta nr 7 i alle fall rett!

den skal jeg finne meg,

Skrevet

He-he, da får du også med deg Ordinary World med Duran Duran og I put a spell on you med Bryan Ferry som bonus.

Ellers er det vel ikke så mye å skryte av på den skiva der :-)Eller, Boney M. Megamix er jo litt kult da!

Jeg er forresten innmari glad for at du har sånn orden i hyllene og skjønte hva jeg var ute etter - jeg tror jeg har spurt 2 ganger før også - og fått svar - men har ikke spart på det.

Jeg fant min egen kassett - men nå har jeg bare cd-spiller i bilen.....

Skrevet

He-he, da får du også med deg Ordinary World med Duran Duran og I put a spell on you med Bryan Ferry som bonus.

Ellers er det vel ikke så mye å skryte av på den skiva der :-)Eller, Boney M. Megamix er jo litt kult da!

er det ikke en fin sang med The Wings på den plata tro? :-)

Skrevet

Jeg er forresten innmari glad for at du har sånn orden i hyllene og skjønte hva jeg var ute etter - jeg tror jeg har spurt 2 ganger før også - og fått svar - men har ikke spart på det.

Jeg fant min egen kassett - men nå har jeg bare cd-spiller i bilen.....

Ja, jeg har faktisk funnet på noe lurt - man kan jo organisere disse Mr Music og Absolute Music etter nummeret!

Er jeg ikke lur?? :o)

Skrevet

Ja, jeg har faktisk funnet på noe lurt - man kan jo organisere disse Mr Music og Absolute Music etter nummeret!

Er jeg ikke lur?? :o)

KJempelurt det var'a! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...