Gå til innhold

Jättegoda kakor

Gjest Kakemonsteret Nam nam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge vært kakoman på "Dubbla Chokladflarn" fra kakeprodusenten Gille. Pleier å hamstre noen esker(600 gram) av disse hver gang jeg er i Sverige, men gikk til min store skuffelse tom i dag. I følge harry-tour-planen min skal jeg ikke til EU før om 3-4 uker, og jeg kan ikke se hvordan jeg skal greie meg uten disse kakene i denne perioden.

Jeg vet at jeg har sett disse kakene i samme forpakning(600 gram i hvit pappeske og gjennomsiktig plast rundt) i en eller annen butikk her i Norge, men jeg kommer ikke på hvem. Er det noen andre kakekjennere der ute som kan lokalisere disse sjokoladekakene for et sultent kakemonster?

Skrevet

Du kan i verste fall lage dem selv - jøp vanlige havreflarn og smelt sjokolade og klæss i mellom to.

De er så gode at jeg ikke kan kjøpe dem.

Skrevet

Du kan i verste fall lage dem selv - jøp vanlige havreflarn og smelt sjokolade og klæss i mellom to.

De er så gode at jeg ikke kan kjøpe dem.

Havreflarn er vel omtrent det eneste som blir for søtt selv for meg. Og havreflarn med sjokolade blir jeg kvalm bare jeg tenker på.

Skrevet

De har ihvertfall tidligere solgt noe lignende på Prix - vet ikke om de fører dem lenger dog.

Om kjeden stadig har produktet, titt innom en OBS-butikk; da det er de av coop-butikkene som har størst utvalg.

Gjest manjanamanjana
Skrevet

"I følge harry-tour-planen min skal jeg ikke til EU før om 3-4 uker"

Lol!!!

Skrevet

De er kjempegode - og finnes på Ikea.

Der var det ja, husker det nå!! Takker!! Slenger meg i bilen, sjokoladerkaker her kommer jeg....!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...