Gjest Kakemonsteret Nam nam Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Har lenge vært kakoman på "Dubbla Chokladflarn" fra kakeprodusenten Gille. Pleier å hamstre noen esker(600 gram) av disse hver gang jeg er i Sverige, men gikk til min store skuffelse tom i dag. I følge harry-tour-planen min skal jeg ikke til EU før om 3-4 uker, og jeg kan ikke se hvordan jeg skal greie meg uten disse kakene i denne perioden. Jeg vet at jeg har sett disse kakene i samme forpakning(600 gram i hvit pappeske og gjennomsiktig plast rundt) i en eller annen butikk her i Norge, men jeg kommer ikke på hvem. Er det noen andre kakekjennere der ute som kan lokalisere disse sjokoladekakene for et sultent kakemonster? 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Du kan i verste fall lage dem selv - jøp vanlige havreflarn og smelt sjokolade og klæss i mellom to. De er så gode at jeg ikke kan kjøpe dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Du kan i verste fall lage dem selv - jøp vanlige havreflarn og smelt sjokolade og klæss i mellom to. De er så gode at jeg ikke kan kjøpe dem. Havreflarn er vel omtrent det eneste som blir for søtt selv for meg. Og havreflarn med sjokolade blir jeg kvalm bare jeg tenker på. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 De har ihvertfall tidligere solgt noe lignende på Prix - vet ikke om de fører dem lenger dog. Om kjeden stadig har produktet, titt innom en OBS-butikk; da det er de av coop-butikkene som har størst utvalg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 De er kjempegode - og finnes på Ikea. 0 Siter
Gjest manjanamanjana Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 "I følge harry-tour-planen min skal jeg ikke til EU før om 3-4 uker" Lol!!! 0 Siter
Gjest Kakemonsteret Nam nam Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 De er kjempegode - og finnes på Ikea. Der var det ja, husker det nå!! Takker!! Slenger meg i bilen, sjokoladerkaker her kommer jeg....! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.