Gå til innhold

Steve Irwing er visst også død..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hans død har riktignok blitt annonsert flere ganger gjennom årene uten at det har vært riktig.

Spørs om det stemmer likevel denne gangen, sto notis i Aftenposten etter melding fra australske myndigheter, eller noe sånt..

Trist det og. Kul kar, med to små barn.. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev at han også er død fordi jeg nettopp leste om Maria Thommesen.. og innbilte meg at innlegget mitt ville komme rett over det om henne.

Om noen lurte.. :-)

Skrevet

Det er en tråd om det lenger ned. Han het forøvrig Irwin, og ikke IrvinG. Og ja, det er sant denne gangen. Det som står i lese i norske aviser er den riktige historien (om rokken).

"..........................................."

Skrevet

oj, det er visst rene dødsepidemien nå. hvor mange døde er det hittil? tre?

Skrevet

Eller er det en annen Steve...?

"........................................"

Gjest nicole40
Skrevet

Jeg skrev at han også er død fordi jeg nettopp leste om Maria Thommesen.. og innbilte meg at innlegget mitt ville komme rett over det om henne.

Om noen lurte.. :-)

Fælt! Og jeg som leste om Maria Thommesen i et ukeblad for ikke lenge siden, hun var så positiv og bestemt på å overvinne kreften, selv om den desverre oftest er umulig å overvinne. Fikk sjokk da jeg leste om henne i dag.

Og så han der "krokodillejegeren" fra Australia da! Huff, trist at han skulle dø sånn på den måten.....jeg har sett han mye på animal planet.

...

Skrevet

Eller er det en annen Steve...?

"........................................"

En annen Steve Irwin som lager naturprogrammer i USA og ser helt lik ut som originalen?

Hm, det hadde vært noe.

Skrevet

Ja, dessverre.

Bak showmennesket var det et dyktig menneske, som viet sitt liv til at vi andre skulle få større forståelse og respekt for naturen.

Og å omkomme på en slik måte; drept av et dyr som vanligvis er totalt ufarlig - en trist ironi.

Skrevet

Det er en tråd om det lenger ned. Han het forøvrig Irwin, og ikke IrvinG. Og ja, det er sant denne gangen. Det som står i lese i norske aviser er den riktige historien (om rokken).

Jada, det snek seg med en G. Huff.

Skrevet

oj, det er visst rene dødsepidemien nå. hvor mange døde er det hittil? tre?

Hvem er den tredje?

Skrevet

Ja, dessverre.

Bak showmennesket var det et dyktig menneske, som viet sitt liv til at vi andre skulle få større forståelse og respekt for naturen.

Og å omkomme på en slik måte; drept av et dyr som vanligvis er totalt ufarlig - en trist ironi.

På en måte var det vel nesten uunngåelig.. Jeg synes det er utrolig trist.

Skrevet

På en måte var det vel nesten uunngåelig.. Jeg synes det er utrolig trist.

Uungåelig var det neppe - fyren av en autoritet på å behandle farlige dyr.

Han tok ikke så store sjanser som det kunne se ut som på de dramatiserte tv-programmene - slik jeg har forstått det ihvertfall.

Skrevet

Uungåelig var det neppe - fyren av en autoritet på å behandle farlige dyr.

Han tok ikke så store sjanser som det kunne se ut som på de dramatiserte tv-programmene - slik jeg har forstått det ihvertfall.

Akkurat det forsøkte jeg også å poengtere - husker ikke om det var her på DOL, eller i en annen diskusjon. Det vi ser i tv-programmene er show - det er _ikke_ slik det foregår egentlig. Det er filmet og dramatisert til å se mye "verre" ut enn det er. Heldigvis.

Skrevet

hanna et eller annet

Blander du Hanna Kvannmo og Eva Knardal?

Skrevet

Fælt! Og jeg som leste om Maria Thommesen i et ukeblad for ikke lenge siden, hun var så positiv og bestemt på å overvinne kreften, selv om den desverre oftest er umulig å overvinne. Fikk sjokk da jeg leste om henne i dag.

Og så han der "krokodillejegeren" fra Australia da! Huff, trist at han skulle dø sånn på den måten.....jeg har sett han mye på animal planet.

...

"...bestemt på å overvinne kreften, selv om den desverre oftest er umulig å overvinne."

Det er svært mange som overvinner kreften i våre dager. Utviklingen går stadig fremover på behandlingsmuligheter og statistikken. Men det er jo langt igjen til alle blir kurert, om noensinne...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...