Gå til innhold

Steve Irwing er visst også død..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke sign
Skrevet

Ja, dessverre.

Bak showmennesket var det et dyktig menneske, som viet sitt liv til at vi andre skulle få større forståelse og respekt for naturen.

Og å omkomme på en slik måte; drept av et dyr som vanligvis er totalt ufarlig - en trist ironi.

Jeg har en kamerat som har svømt med de fiskene. Det er ikke så uvanlig å gjøre det i Australia.

Videoannonse
Annonse
Gjest nicole40
Skrevet

"...bestemt på å overvinne kreften, selv om den desverre oftest er umulig å overvinne."

Det er svært mange som overvinner kreften i våre dager. Utviklingen går stadig fremover på behandlingsmuligheter og statistikken. Men det er jo langt igjen til alle blir kurert, om noensinne...

Ja og ingenting er bedre enn det:)

Men veldig ofte blir kreftpasienter erklært "frisk" og så får dem et tilbakefall og da går det oftest en vei.Tenker da på Lilletun.Jeg syns å huske at det sto å lese i media at han hadde avsluttet kreftbehandling fordi han var så mye bedre.Jeg fikk sjokk når jeg leste om hans død.....

Skrevet

Ja og ingenting er bedre enn det:)

Men veldig ofte blir kreftpasienter erklært "frisk" og så får dem et tilbakefall og da går det oftest en vei.Tenker da på Lilletun.Jeg syns å huske at det sto å lese i media at han hadde avsluttet kreftbehandling fordi han var så mye bedre.Jeg fikk sjokk når jeg leste om hans død.....

Det var ordet "oftest" jeg reagerte på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...