Gjest Måjeg??? Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Må alle ta en GU før man får begynne på p-piller? Hvorfor? Tør ikke jeg... 0 Siter
mynaeve Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Du må ikke, men en eller annen gang er du nødt til å ha en GU for første gang. Du kan få p-piller uten undersøkelse, men da får du gjerne beskjed om å ta en GU etter 3 mnd. GU er litt skummelt første gang, men det er ærlig talt noe du må venne deg til. I HVERT FALL hvis du er seksuelt aktiv. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Nei, du må ikke det. De kommer til å måle blodtrykket ditt og spørre om det er hjertesykdommer, høyt blodtrykk osv i din familie. Men før eller seinere må du ta en gynekologisk undersøkelse. Det anbefales at alle voksne kvinner undersøkes regelmessig med hensyn på underlivskreft. 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 jeg gjorde ikke fordi jeg var jomfu, og fordi jeg gikk på dem for å stabilisere syklusen. har du sex mååå du ta- for din egen del!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.