Gå til innhold

fasinerende kommunikasjon

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Det er så fasinerende med kommunikasjon. Jeg er spesielt fasinert av alt vi ikke sier, men som vi allikavel sier. Jeg personlig sier bare en pitteliten del av alt jeg tenker, og jeg snakker faktisk ganske mye. :) Når jeg er med vennene mine, snakker vi som oftest bare om tull og tøys og relativt uinteressante ting. Men allikavel så sier vi så mye mer enn det vi faktisk sier. Vi ler og har det moro, vi ser på hverandre og smiler. Utrolig fasinerende faktisk. Du er med en du kanskje har noe på gang med, ingen sier noe om de dype tingene, men allikavel sier man så mye. Man vet liksom hva den andre tenker. Jeg kan se ei venninne i øynene på tvers i et befolket rom. Ingen sier noe, men på en måte så kommuniserer vi. Jeg vil påstå at man sier med ord 10% av det man tenker. I hvertfall for min del... Hva med dere? Andre som har tanker rundt dette? *bare litt filosofisk om kvelden*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...