Gå til innhold

Er blitt bedt med ut...

Anbefalte innlegg

Gjest undrende kille
Skrevet

av en 30 år gammel kvinne. Selv er jeg 24. Jeg er instruktør og trener i en krevende idrett hvor hun nå er nybegynner. Vi møttes i den anledning. Hun vet hvor gammel jeg er. Hun er veldig tiltrekkende og attraktiv, men..... Det er liksom noe som ikke stemmer.

Jeg studerer på bachelornivå. Hun har hovedfag og flere års arbeidserfaring.

Jeg bor på en liten studenthybel, og har mer enn nok med det. Hun eier et (for meg) digert hus.

Jeg har ikke lappen. Hun kjører en splitter ny Audi Q7.

Alle mine venner er på min egen alder. Hun virker reflektert og intellektuell, også for sin alder. (No offense til 30-åringene.. :-)

Alt taler for at vi er på forskjellige stadier i livet. Og jeg har heller ingen hast med å få meg Audi og eget hus.

Hva i all verden ser hun i MEG? :)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• Ugga Bugga

3

• Mrs. Wallace

2

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Hva i all verden ser hun i MEG? :)"

Drit i det, gi henne det hun vil ha.

Gjest girl with no name
Skrevet

Du er da 24! Du skjønner nok hva hun er ute etter...

Skrevet

"Hun virker reflektert og intellektuell, også for sin alder. (No offense til 30-åringene.. :-)"

Nei, hva slags "offense" skulle det være? At 30-åringer er mindre intelektuelle og reflekterte enn dere unge jyplinger som ennå ikke ha lært hvor lite dere egentlig vet og kan? :-) Nei, det er nok motsatt :-)

Ellers, så skjønner jeg ikke hva du nøler med. Hvis hun er en voksen og intelligent kvinne, så forventer hun seg neppe noe mer enn du kan gi heller. Jeg hadde selvfølgelig kjørt på og hatt det moro/hyggelig/etc. Hva hun ser i deg er ikke så nøye - det er jo åpenbart at det er et eller annet.

"......................................."

Gjest undrende kille
Skrevet

"Hun virker reflektert og intellektuell, også for sin alder. (No offense til 30-åringene.. :-)"

Nei, hva slags "offense" skulle det være? At 30-åringer er mindre intelektuelle og reflekterte enn dere unge jyplinger som ennå ikke ha lært hvor lite dere egentlig vet og kan? :-) Nei, det er nok motsatt :-)

Ellers, så skjønner jeg ikke hva du nøler med. Hvis hun er en voksen og intelligent kvinne, så forventer hun seg neppe noe mer enn du kan gi heller. Jeg hadde selvfølgelig kjørt på og hatt det moro/hyggelig/etc. Hva hun ser i deg er ikke så nøye - det er jo åpenbart at det er et eller annet.

"......................................."

Mente det ikke sånn. Mente heller at 30-åringer også er unge jyplinger i forhold til andre.. :-P

Gjest undrende kille
Skrevet

hehe . ja, si det du ! ;D

Et bitte, bitte lite øyeblikk trodde jeg du var frekk. :-)

Skrevet

Mente det ikke sånn. Mente heller at 30-åringer også er unge jyplinger i forhold til andre.. :-P

I forhold til 40 eller 50-åringer - selvfølgelig :-)

"........................................."

Gjest undrende kille
Skrevet

"Hva i all verden ser hun i MEG? :)"

Drit i det, gi henne det hun vil ha.

Hehe..

Skrevet

Å hold tåta! ;)

43 og glup

Gjest undrende kille
Skrevet

Du er da 24! Du skjønner nok hva hun er ute etter...

Mjoa... "Eldre" kvinner er litt upløyd mark, bare.

Skrevet

Et bitte, bitte lite øyeblikk trodde jeg du var frekk. :-)

Nei - men jeg tenkte mitt -og sånne tanker skriver jeg ikke - for mora mi har sagt at det ikke er pene ord :)

Gjest undrende kille
Skrevet

Nei - men jeg tenkte mitt -og sånne tanker skriver jeg ikke - for mora mi har sagt at det ikke er pene ord :)

"If I'd only listened to what mama said."

Hvilken vise?

Skrevet

"Selv er jeg 24. Jeg er instruktør og trener i en krevende idrett hvor hun nå er nybegynner."

Duh!

Skrevet

"Selv er jeg 24. Jeg er instruktør og trener i en krevende idrett hvor hun nå er nybegynner."

Duh!

Ja, ikke sant....hehe:-)

Bare så synd han ikke kan benytte seg av tilbudet, for det er vel det vi vil kalle et klart brudd på de etiske retningslinjene som foreligger i en lærer - elev situasjon!

:-D

Gjest undrende kille
Skrevet

Duh!

Ja, jeg er enig. Det var pompøst skrevet, og delvis irrelevant. Ville bare nevne settingen, men kunne formulert det annerledes.

Skrevet

Ja, ikke sant....hehe:-)

Bare så synd han ikke kan benytte seg av tilbudet, for det er vel det vi vil kalle et klart brudd på de etiske retningslinjene som foreligger i en lærer - elev situasjon!

:-D

Regler er til for å brytes..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...