Gå til innhold

Er blitt bedt med ut...

Anbefalte innlegg

Gjest undrende kille
Skrevet

av en 30 år gammel kvinne. Selv er jeg 24. Jeg er instruktør og trener i en krevende idrett hvor hun nå er nybegynner. Vi møttes i den anledning. Hun vet hvor gammel jeg er. Hun er veldig tiltrekkende og attraktiv, men..... Det er liksom noe som ikke stemmer.

Jeg studerer på bachelornivå. Hun har hovedfag og flere års arbeidserfaring.

Jeg bor på en liten studenthybel, og har mer enn nok med det. Hun eier et (for meg) digert hus.

Jeg har ikke lappen. Hun kjører en splitter ny Audi Q7.

Alle mine venner er på min egen alder. Hun virker reflektert og intellektuell, også for sin alder. (No offense til 30-åringene.. :-)

Alt taler for at vi er på forskjellige stadier i livet. Og jeg har heller ingen hast med å få meg Audi og eget hus.

Hva i all verden ser hun i MEG? :)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• Ugga Bugga

3

• Mrs. Wallace

2

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Hva i all verden ser hun i MEG? :)"

Drit i det, gi henne det hun vil ha.

Gjest girl with no name
Skrevet

Du er da 24! Du skjønner nok hva hun er ute etter...

Skrevet

"Hun virker reflektert og intellektuell, også for sin alder. (No offense til 30-åringene.. :-)"

Nei, hva slags "offense" skulle det være? At 30-åringer er mindre intelektuelle og reflekterte enn dere unge jyplinger som ennå ikke ha lært hvor lite dere egentlig vet og kan? :-) Nei, det er nok motsatt :-)

Ellers, så skjønner jeg ikke hva du nøler med. Hvis hun er en voksen og intelligent kvinne, så forventer hun seg neppe noe mer enn du kan gi heller. Jeg hadde selvfølgelig kjørt på og hatt det moro/hyggelig/etc. Hva hun ser i deg er ikke så nøye - det er jo åpenbart at det er et eller annet.

"......................................."

Gjest undrende kille
Skrevet

"Hun virker reflektert og intellektuell, også for sin alder. (No offense til 30-åringene.. :-)"