Gå til innhold

Er blitt bedt med ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er enig. Det var pompøst skrevet, og delvis irrelevant. Ville bare nevne settingen, men kunne formulert det annerledes.

Nei, nå misforstår du. Jeg mente at nettopp det var forklaringen på hva hun så i deg!

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• Ugga Bugga

3

• Mrs. Wallace

2

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest girl with no name
Skrevet

Mjoa... "Eldre" kvinner er litt upløyd mark, bare.

Det er in det! Unge gutter tar eldre kvinns som et trofe, Og de eldre kvinnene får noe å leve på.

Gjest manjanamanjana
Skrevet

Det er in det! Unge gutter tar eldre kvinns som et trofe, Og de eldre kvinnene får noe å leve på.

Nei nei, det er motsatt, det er de eldre kvinnene som tar inn ungguttene som et trofé!

Gjett hva jeg skal når jeg er sånn rundt 50 :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du er instruktør og trener i en krevende idrett. Dermed har du sikkert en flott, veltrent kropp som frister...

Siden dere er på ulike stadier i livet, vil jeg tippe at hun er ute etter en kortvarig affære.

Du trenger nok ikke å være redd for at hun ser på deg som ektemann og fremtidig far til sine barn.

Gjest girl with no name
Skrevet

Nei nei, det er motsatt, det er de eldre kvinnene som tar inn ungguttene som et trofé!

Gjett hva jeg skal når jeg er sånn rundt 50 :D

Ja, det også selvfølgelig. Men før var det BARE den veien, nå er det pop blant ungguttene å nedlegge ei eldre. Har bare lest det jeg altså! hehe...

Gjest ikke si nei
Skrevet

Nå har du all mulighet på å få svett, dampende sex med en kvinne som begjærer deg, og som har erfaring... Gi henne mulightenen, hvis du er tiltrukket av henne

Skrevet

Go for it - og ha det gøy så lenge det varer.

Synes du hun er spennende og attraktiv så har du vel lite å tape på litt mer livserfaring og morro?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, nå misforstår du. Jeg mente at nettopp det var forklaringen på hva hun så i deg!

Jeg tror trådstarter er litt for beskjeden ;)

Gjest filosofine
Skrevet

Hun er attraktiv, intellektuell, har god utdannelse, bra inntekter og er singel. Menn synes jo karrierekvinner er for truende, og trekker seg unna. Ikke vær slik davel.

Gå ut med henne og se hva livet har å by på. Du har vel ingenting å tape.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke går for det da? Det er da ingen forpliktelse i at du skal etablere deg om du feier over dama?

Ikke sikkert at hun heller er interessert i gifte seg med deg, men rett og slett ha deg som leketøy en liten stund.

Skrevet

Du er nok en liten lammekotelett gutten min! ;o)

Hun vil ha en unghingst i senga, ikke så mye mer vil jeg tro.

Gjest Flystripa
Skrevet

Hun vil bare leke med deg. Kjøp et lass av kondomer, og kjør på :)

Nyt det så lenge det varer!

Gjest Go for it!
Skrevet

Jeg rotet en del sammen med en gutt som var 7 år yngre enn meg ( er nå 30), han var 23 år da.

Tenkte ikke på alderen i det hele tatt vi, han spurte ikke om det før vi hadde treftes noen ganger engang, og jeg gikk ut fra at han visst det faktisk. Men han sluttet ikke å komme for det altså, men fikk vel litt hakeslepp når han fikk høre at jeg var 7-år eldre!

Vi møttes vel ca et halvår, og når vi var sammen, merket jeg lite eller ingenting til aldersforskjellen, han var litt moden, og jeg er kanskje litt ung til sinns ennå.

Vi hadde det kjempebra sammen, men den store kjærligheten ble det ikke da.Men hadde det vært det har hverken jeg eller han latt aldersforskjellen stå i veien. For treffer du den rette er det dumt å la 6-år den "feile" veien stå i veien for dere.

Men vi er kjempegode kompiser ennå, og har kontakt flere ganger i uka.

(Og ja, han var en racer i senga, he he)

Skrevet

Jeg rotet en del sammen med en gutt som var 7 år yngre enn meg ( er nå 30), han var 23 år da.

Tenkte ikke på alderen i det hele tatt vi, han spurte ikke om det før vi hadde treftes noen ganger engang, og jeg gikk ut fra at han visst det faktisk. Men han sluttet ikke å komme for det altså, men fikk vel litt hakeslepp når han fikk høre at jeg var 7-år eldre!

Vi møttes vel ca et halvår, og når vi var sammen, merket jeg lite eller ingenting til aldersforskjellen, han var litt moden, og jeg er kanskje litt ung til sinns ennå.

Vi hadde det kjempebra sammen, men den store kjærligheten ble det ikke da.Men hadde det vært det har hverken jeg eller han latt aldersforskjellen stå i veien. For treffer du den rette er det dumt å la 6-år den "feile" veien stå i veien for dere.

Men vi er kjempegode kompiser ennå, og har kontakt flere ganger i uka.

(Og ja, han var en racer i senga, he he)

Hvorfor er det forresten så viktig hvilken vei aldersforskjellen går? Hvis en kvinne er sammen med en mann som er 6 år eldre så er det da ingen som reagerer. Hvorfor skal det være annerledes hvis kvinnen er 6 år eldre?

Skrevet

Du er nok en liten lammekotelett gutten min! ;o)

Hun vil ha en unghingst i senga, ikke så mye mer vil jeg tro.

Huff, tenk om de er ment for hverandre - så tar vi fra han alt håp.

Tenk omvendt - min mann er 9 år eldre enn meg - jeg var nok ikke hans "leketøy" :) LOL

...eller jo kanskje, -da,

Gjest Go for it!
Skrevet

Hvorfor er det forresten så viktig hvilken vei aldersforskjellen går? Hvis en kvinne er sammen med en mann som er 6 år eldre så er det da ingen som reagerer. Hvorfor skal det være annerledes hvis kvinnen er 6 år eldre?

Dette har jeg også lurt på, finnes ikke noe feil vei spør du meg, men sånn har det blitt!

Sett at vi satte problemstillinga andre veien da, og dama var 24 og mannen var 30, da hadde det ikke vært en problemstilling i det hele tatt da.

Merkelige greier egentlig..

Skrevet

Dette har jeg også lurt på, finnes ikke noe feil vei spør du meg, men sånn har det blitt!

Sett at vi satte problemstillinga andre veien da, og dama var 24 og mannen var 30, da hadde det ikke vært en problemstilling i det hele tatt da.

Merkelige greier egentlig..

Ja, det er ganske merkelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...