Gå til innhold

Er blitt bedt med ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det forresten så viktig hvilken vei aldersforskjellen går? Hvis en kvinne er sammen med en mann som er 6 år eldre så er det da ingen som reagerer. Hvorfor skal det være annerledes hvis kvinnen er 6 år eldre?

Jeg sier det samme. Og dette med riktig og feil går tydeligvis ikke bare på alder, men også på lønnsnivå, utdanning, sosial og materiell status - og kroppshøyde.

Kvinnen kan få lov å være den vakreste, for øvrig skal hun visst ligge under.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• Ugga Bugga

3

• Mrs. Wallace

2

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har vel en fantastisk kropp da... :)

Har du lyst, har du lov.

Skrevet

Har du lyst, har du lov!

Artig hvor samstemt alle er i denne tråden. Hadde det vært motsatt, hun en 24 år gammel spretten jenta som ble invitert ut av en 30 år gammel gubbe, så tror jeg svarene hadde vært presis motsatt.

"Ikke gjør det! Gammel gris, pass på! Han er bare ute etter kroppen din." *flirer*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Artig hvor samstemt alle er i denne tråden. Hadde det vært motsatt, hun en 24 år gammel spretten jenta som ble invitert ut av en 30 år gammel gubbe, så tror jeg svarene hadde vært presis motsatt.

"Ikke gjør det! Gammel gris, pass på! Han er bare ute etter kroppen din." *flirer*

Gammel gris på 30???

Hvor ung er du som tenker sånn?

Ellers tror jeg du tar feil. Jeg tror ikke at en jente på 24 ville blitt advart mot en mann på 30.

Skrevet

her må jeg bare si meg enig med Ulvinnen!

Det du beskriver er jo bare en aldersforskjell på 6 år, hvilket absolutt ikke er uvanlig der mannen er eldst.

De eneste gangene man ville ha advart mot en slik aldersforskjell er der dama/jenta er svært ung, men en dame på 24 år er absolutt voksen nok til å velge seg en 30-åring uten at det hadde vært noe rart i det hele tatt.

Gjest undrende kille
Skrevet

Nei, nå misforstår du. Jeg mente at nettopp det var forklaringen på hva hun så i deg!

Du hadde jaggu rett... Jeg har nok mye å lære. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...