Gjest Lillianni Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Hva synes dere om å gå til legen? Jeg blir alltid så nervøs, selv om det alltid går helt fint. Hvordan er det med dere? 0 Siter
Gjest grueguri Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jeg gruer meg alltid,men det går jo fint.... 0 Siter
Piraye Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Hater det. Derfor er jeg også mer eller mindre ødelagt før jeg går dit.. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Har ingen problemer med å gå til legen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Ingen problemer med det. Legen min er både veldig trivelig og ganske så kjekk. ;o) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Hater å gå til legen, det er verre enn å gå til tannlegen. Nytter iallfall ikke å måle blodtrykket, for det er alltid skyhøyt når jeg er der. 0 Siter
dolores83 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jeg føler meg døden nær av skrekk før jeg drar hjemmefra, så blir det verre mens jeg sitter på venterommet, og så går det alltid helt fint, og jeg lurer på hva i all verden jeg var så redd for... Hver _eneste_ gang, lærer aldri;) 0 Siter
Gjest Lillianni Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jeg føler meg døden nær av skrekk før jeg drar hjemmefra, så blir det verre mens jeg sitter på venterommet, og så går det alltid helt fint, og jeg lurer på hva i all verden jeg var så redd for... Hver _eneste_ gang, lærer aldri;) Ja, at det går an.. Har det på samme måte:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.