Gå til innhold

Å gå til legen

Anbefalte innlegg

Gjest Lillianni
Skrevet

Hva synes dere om å gå til legen? Jeg blir alltid så nervøs, selv om det alltid går helt fint. Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater det. Derfor er jeg også mer eller mindre ødelagt før jeg går dit..

Skrevet

Ingen problemer med det. Legen min er både veldig trivelig og ganske så kjekk. ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hater å gå til legen, det er verre enn å gå til tannlegen. Nytter iallfall ikke å måle blodtrykket, for det er alltid skyhøyt når jeg er der. :P

Skrevet

Jeg føler meg døden nær av skrekk før jeg drar hjemmefra, så blir det verre mens jeg sitter på venterommet, og så går det alltid helt fint, og jeg lurer på hva i all verden jeg var så redd for... Hver _eneste_ gang, lærer aldri;)

Gjest Lillianni
Skrevet

Jeg føler meg døden nær av skrekk før jeg drar hjemmefra, så blir det verre mens jeg sitter på venterommet, og så går det alltid helt fint, og jeg lurer på hva i all verden jeg var så redd for... Hver _eneste_ gang, lærer aldri;)

Ja, at det går an.. Har det på samme måte:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...