Gå til innhold

Har jeg glemt noe nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. da hadde jeg blitt skuffa.

Jeg hadde 19 gjester og 20 kaker, men det var litt mye da.

Det var MASSE kaker igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hjelp på kjøkkenet - da vi hadde konfirmasjon i våres skulle han som leverte maten ha tilbake fat og boller før festen var over så jeg stod i over en time og pakket inn i folie og egne boller -og fikk lagret vekk i kjøleskap og biler. Det var dumt å ikke ha noen til å gjøre. Stroppen på overdelen min røk også så puppen datt ut :-)

Jeg har kjøpt alt jeg trenger. Problemet blir hvor jeg skal lagre alt etterpå. Blir vel å pakke ned i kasser igjen og ta det frem om 2 år, da det igjen er konfirmasjon.

Jeg har ikke ordnet med serveringshjelp, men mamma har sagt seg villig til å hjelpe der det trengs underveis. Mannen min er også flink når han må.

Og så satser jeg på at det er mange frivillige hjelpere:)

Skrevet

Har du husket nok kaker?

Østlendinger og nodlendinger (uten at jeg vet hva du er) er vistnok ikke flinke nok til å bake mange nok kaker. I en komfirmasjon bør en satse på 3/4 kake pr person. Til nød en halv kake per person.

Erru gærn?

Jeg har aldri hatt mer enn to eller tre kaker. Hvor mye orker folk å spise etter en treretters middag?

Aldri i livet om jeg hadde giddet å bakt 20 kaker som snakker om nede her. Aldri ;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hjelp på kjøkkenet - da vi hadde konfirmasjon i våres skulle han som leverte maten ha tilbake fat og boller før festen var over så jeg stod i over en time og pakket inn i folie og egne boller -og fikk lagret vekk i kjøleskap og biler. Det var dumt å ikke ha noen til å gjøre. Stroppen på overdelen min røk også så puppen datt ut :-)

Ha ha, hvordan kunne jeg overse den siste setningen der;o)

Synes jeg ser deg;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...