Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest tidl. kul

....eller du fikk vel tvillinger, du? Huff, nå ble jeg litt i tvil her...;)

Jøss, bare tilfeldig jeg "stakk" innom. Synes det er lite trafikk på forumet. Ja, det stemmer at jeg fikk tvillinger ;) To jenter på snart tre år! Koser meg stort! Du har to gutter, stemmer det? Husker deg veldig godt fra da vi holdt på med forsøk! Går det bra med deg da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244579-tidl-kul/#findComment-1925940
Del på andre sider

Jøss, bare tilfeldig jeg "stakk" innom. Synes det er lite trafikk på forumet. Ja, det stemmer at jeg fikk tvillinger ;) To jenter på snart tre år! Koser meg stort! Du har to gutter, stemmer det? Husker deg veldig godt fra da vi holdt på med forsøk! Går det bra med deg da?

Hei igjen!

Nei, jeg er heller ALDRI her inne lenger..men hadde litt god tid en dag så da stakk jeg innom:)

Joda, jeg har 2 gutter. En på 3,5 år og en som nettopp fylte 1 år:) 3 åringen er i barnehage, mens lillemann er hjemme med mamma enda litt til. Skal begynne å jobbe 1. desember, og da skal han også i barnehage. Livet som småbarnsforeldre er travelt men herlig :))

Har dere tenkt på flere barn? Vi har 10 egg på frys i Porsgrunn, men er veldig i tvil om vi skal benytte oss av dem. Er i grunn veldig fornøyd med de to skjønningene vi har fått:)

Er du noe inne på FUB-sidene? Jeg vanker litt der inne ;)

Ha en atrålende dag med jentene dine:))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244579-tidl-kul/#findComment-1927160
Del på andre sider

Gjest tidl. kul

Hei igjen!

Nei, jeg er heller ALDRI her inne lenger..men hadde litt god tid en dag så da stakk jeg innom:)

Joda, jeg har 2 gutter. En på 3,5 år og en som nettopp fylte 1 år:) 3 åringen er i barnehage, mens lillemann er hjemme med mamma enda litt til. Skal begynne å jobbe 1. desember, og da skal han også i barnehage. Livet som småbarnsforeldre er travelt men herlig :))

Har dere tenkt på flere barn? Vi har 10 egg på frys i Porsgrunn, men er veldig i tvil om vi skal benytte oss av dem. Er i grunn veldig fornøyd med de to skjønningene vi har fått:)

Er du noe inne på FUB-sidene? Jeg vanker litt der inne ;)

Ha en atrålende dag med jentene dine:))

Hei igjen!

Begge mine går i barnehage, mens jeg er heltidsstudent. Nei, vi er veldig fornøyd med våre to vi også, så det får være bra med to. Er dessuten 40 år nå..ups. Ha en flott dag du også!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244579-tidl-kul/#findComment-1927542
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...