Gå til innhold

Spaltet personlighet?

Anbefalte innlegg

problemer med sex

Jeg har et aldri så lite problem: det er som om jeg blir en helt annen person når jeg blir skikkelig kåt - hvilket ikke ville vært noe problem hvis det ikke var for at den "ukåte" meg ikke likte den kåte meg. :-S

Dette fører igjen til at det ikke funker noe særlig bra å ha sex med andre heller. Min forlovede er kåtere enn de fleste av guttekompisene mine, så for hennes del er det jo virkelig ille - hvis jeg en gang i jubelåret får den opp, holder den som regel ikke og jeg greier ikke å komme.

På egen hånd har jeg ingen problemer, og det fører igjen til at jeg heller tar meg en håndjager enn å måtte gjøre enda et mislykket forsøk sammen med dama.

Noen som har noen stalltips? :-S

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244581-spaltet-personlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...