Gå til innhold

hudpleieprodukter - har ikke peiling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt problemer med huden, men nå i det siste er den blitt mer uren. Fått litt mer kviser, hudormer etc. Huden er ikke hva den en gang var (er 26 år). Problemet er at jeg aldri har brukt hudpleieprodukter så aner ikke hvor jeg skal begynne. Tenkte å prøve et dermalogica produkt, for har hørt at de skal være bra, men hva bør jeg kjøpe? De er svinedyre, så har ikke råd til mer enn 1-2 produkter i første omgang.

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

På nettsiden minhud.no kan du sende inn spørsmål til hudpleier helt gratis, og hun vil anbefale de dermalogica-produktene som passer best for deg.

Skrevet

Du kan gjøre som Princess Peach skriver under her, og så kan du kjøpe Dermalogica på strawberrynet.com til en lavere pris.

Skrevet

Du kan gjøre som Princess Peach skriver under her, og så kan du kjøpe Dermalogica på strawberrynet.com til en lavere pris.

Tar ikke sjansen på å kjøpe fra utlandet nå. Kjøpte nettopp på Lookfantastic, men pakka kom ikke fram grunnet at tollerne har begynt å kontrollere dem. Det er vel bare et spørsmål om tid før de sjekker andre aktører også.

Skrevet

Tar ikke sjansen på å kjøpe fra utlandet nå. Kjøpte nettopp på Lookfantastic, men pakka kom ikke fram grunnet at tollerne har begynt å kontrollere dem. Det er vel bare et spørsmål om tid før de sjekker andre aktører også.

Har aldri opplevd at Strawberrynet skriver ned verdien, til gjengjeld får du igjen det du må betale om du sender eller scanner inn kvittering på summen. De er mer seriøse enn Lookfantastic syns jeg.

Har fått to pakker derfra nå mens raidet mot Lookfantastic har vært og det har ikke vært noe problem.

Gjest amparro...
Skrevet

Jeg bruker de produktene, kjempebra. Verdt pengene. Spør i hudpleiesalong og få det du trenger.

Skrevet

Dersom du først har fått plagene i en alder av 26 år så vil jeg tro det er hormonelt.

Hvis du har prevansjonsbehov bytt til p pillen Diane hvis du ikke allerede bruker den.

Det går også an å bruke P-piller bare fordi man har hudproblemer.

Kanskje har du brukt p-pille og sluttet og blitt uren i huden etter det? Da kan nok det være svaret.

Av hudpleieprodukter vil jeg anbefale en av Dermalogica sine renseprodukter, et serum som heter "medical clearing gel" og til sist fuktighetskremen "active moist" (alle produktene fra Dermalogica. Blir huden tørr anbefaler jeg et fuktighetsserum til å ha oppå fuktighetskremen fra Chanel som heter Precision Hydra Serum.

Felles for alle disse produktenen er at de er svindyre.Har brukt de selv tidligere helt til fastlegen mion skrev ut Diane. Etter tre måneder på Diane var alle kviser en saga blott....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...