Gjest dårlig råd for tiden Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jeg er ikke stinn av penger og mine barn trenger jakker nå. Begge er såpass store at de nok trenger voksenstørrelser. Har litt dårlig tid, og har ikke anledning til å ta en lang shoppingrunde idag etter jakt på gode tilbud. Noen som har tips til hvor jeg kan gjøre et godt kjøp idag? Ønsker type allværsjakke eller noe lignende som passer denne årstiden. Vi bor forøvrig i Stavanger 0 Siter
amber sun Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jeg bor i Stavanger, og jeg ville gått til XXL. De har mange bra tilbud, bl.a. tynne allværsjakker dvs vindtette og vannavstøtende. Tror min kostet rundt 400kr. eller var det 300. Ser ihvertfall stadig tilbud derfra. :-) XXL ligger på Forus, men det vet du vel når du bor her i Stavanger. :-) 0 Siter
Gjest dårlig råd for tiden Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jeg bor i Stavanger, og jeg ville gått til XXL. De har mange bra tilbud, bl.a. tynne allværsjakker dvs vindtette og vannavstøtende. Tror min kostet rundt 400kr. eller var det 300. Ser ihvertfall stadig tilbud derfra. :-) XXL ligger på Forus, men det vet du vel når du bor her i Stavanger. :-) Ja, jeg var innom der en kjapp tur i dag, men synes ikke de hadde noe der. Det blir enten sånne jakker til 2500kr, eller sånn mikrotynne jakker. Greit nok de er vanntette, men det er jo ingen varme i de. 0 Siter
Speak Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jeg kjøpte meg en GoreTex bukse på tilbud på Obs forrige uke. Dette var et medlemstilbud. Vet ikke om de har det denne uka også. Buksa kostet 600,-. Jakka var dyrere. Koster jo litt, men det er jo superbra. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Obs sport har gode tilbud. Sjekk www.coop.no 0 Siter
birdie Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Intersport her i byen har i alle fall tilbud nå, voksenjakker (H20) til 400 kroner. Ikke er de av den typiske rød-blå sportstypen, heller, men i mer nøytrale farger. 0 Siter
Gemini Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Ja, jeg var innom der en kjapp tur i dag, men synes ikke de hadde noe der. Det blir enten sånne jakker til 2500kr, eller sånn mikrotynne jakker. Greit nok de er vanntette, men det er jo ingen varme i de. Allværsjakker skal ikke være så varme. Varme får man ved å ha en fleece-jakke/-genser under den tynne (men vann- og vindtette) allværsjakka på kalde dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.