Gå til innhold

Analsex er ekkelt

Anbefalte innlegg

Nå svarte vel ikke jeg engang vedkommende, da. Og jeg kalte det for et "hobby-troll", noe som godt kan være en ny bruker som bare finner ut at h*n skal skrive et dustete formulert innlegg for å se om h*n klarer å provosere til respons.

".........................................."

Joda, man kan aldri vite. Men innlegget i seg selv sier bara at "analsex er æsj", ikke at den som bedriver dette er en skidden horebukk som burde brænde i Helvete!! ;-)

Så inntil vedkommende eventuelt har sagt noe mer, synes jeg det er bedre å komme med et "førstesvar" ala alle andre "førstesvarere" her inne enn det mij gjorde.

Men mij var ikke ufin, da, så det var ikke "såååå fælt heller"! ;-)

Poenget er bare at man ikke bør hyle troll! troll! altfor tidlig.

Fortsetter under...

Joda, man kan aldri vite. Men innlegget i seg selv sier bara at "analsex er æsj", ikke at den som bedriver dette er en skidden horebukk som burde brænde i Helvete!! ;-)

Så inntil vedkommende eventuelt har sagt noe mer, synes jeg det er bedre å komme med et "førstesvar" ala alle andre "førstesvarere" her inne enn det mij gjorde.

Men mij var ikke ufin, da, så det var ikke "såååå fælt heller"! ;-)

Poenget er bare at man ikke bør hyle troll! troll! altfor tidlig.

Nei, og jeg mente ikke å hyle trolle her heller. Da hadde jeg gjort det :-)

"........................................"

Annonse

hender det at du tar selvkritikk, prozak? :-)

mvh,

Kan du lese? Helt ærlig? Ikke ta det som usakligheter, for det er dønn seriøst ment. Du misforstår de mest utrolige ting her, og når jeg skriver "Det mente jeg ikke å gjøre", så presterer å svare med å spørre om jeg tar selvkritikk? Hvor i all verden har du tankene når du leser? Hva er i veien med den elementære språkforståelsen din? Helt seriøst?

"....................................."

Annonse

ylvali1365381015

Kan du lese? Helt ærlig? Ikke ta det som usakligheter, for det er dønn seriøst ment. Du misforstår de mest utrolige ting her, og når jeg skriver "Det mente jeg ikke å gjøre", så presterer å svare med å spørre om jeg tar selvkritikk? Hvor i all verden har du tankene når du leser? Hva er i veien med den elementære språkforståelsen din? Helt seriøst?

"....................................."

temper, temper...

ingen vits i å svare her, kommer bare til å utarte til en utholdenhetsøvelse av en annen verden.

go kveld!

mvh,

Gjest Orgasmekrem og øl..

Og okselever er skikkelig dårlig!

Så har vi fått stadfestet to viktige ting her i dag! Bra det!

:-D

Tenkte å svare på tråden: hva har du i kjøleskapet.

Men skjønte at det ikke sømmet seg å svare ettersom tråden var på foreldre/småbarn...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...